اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ناظمی: گزینه وزارت بودم، همان دور اول رای می‌آوردم/به جای پرداخت به حواشی باید سراغ سازندگی برویم

رئیس جدید فدراسیون اتومبیلرانی گفت: افتخار این را دارم که خانواده بزرگ اتومبیلرانی و موتوسواری به من اعتماد کردند تا بتوانم انجام وظیفه کنم.

ناظمی:  گزینه وزارت بودم، همان دور اول رای می‌آوردم/به جای پرداخت به حواشی باید سراغ سازندگی برویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار ناظمی پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی  اظهار داشت: افتخار این را دارم که خانواده بزرگ اتومبیلرانی و موتوسواری به من اعتماد کردند تا بتوانم انجام وظیفه کنم. از مجموعه داوران، همکاران، مربیان و شایر اعضای این خانواده تشکر می کنم. اعضای این خانواده به من  افتخار دادند تا به عنوان رئیس فدراسیون انجام وظیفه کنم.

وی افزود: ما در فدراسیون اتومبیلرانی همکار و رفیق هستیم و در جمع این خانواده بهترین دوستان را پیدا کردم. فدراسیونی است که در کنار حوزه‌های قهرمانی یک فدراسیون همگانی، اجتماعی و ملی محسوب می شود. بخش وسیعی از فعالیت‌های این مجموعه امدادهای اجتماعی از حضور در بحر‌ان‌ها، ارتباط با مردم و حضور در بخش صنایع است. بخش مهم دیگری که روی آن کار می‌کنیم مهارت‌های اجتماعی در راستای حفظ و نجات جان  انسان‌ها و کاهش سوانح رانندگی است. از همه مهم تر بخش گردشگری است.

رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تصریح کرد: روحیه من بر مبنای تعامل، همکاری، پیگیری و استقامت است. یکی از سازمان‌هایی که سال‌ها دوست داشتیم با آن کار کرده و ارتباط های خود را براساس قانون و تفاهم حل کنیم، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در کنار آن کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است. برادران و روسای هیات‌ها در این کانون هستند و با همگرایی قدرت هیات ها هم بیشتر شده است.

ناظمی ادامه داد: نیاز به زیرساخت داریم و دستور احداث 10 پیست را در 10 دهکده المپیک از وزیر گرفتیم. در مدت سرپرستی‌ام هم پیست ملی آزادی را در بخش موتوسواری توسعه دادیم و در بخش درافت اتوموبیلرانی هم میزبان رقابت‌های آسیایی بودیم. البته عقب ماندگی های جدی به ویژه در حوزه وسایل نقلیه داریم که این موضوع به تجهیزات بازمی‌گردد.

وی تصریح کرد:‌ نیاز به همکاری داریم و فکر می‌کنم در این خانواده به سرعت  چنین اتفاقی رخ می دهد تا به جایگاه‌ها برسیم. در  کلیپ تبلیغاتی من که البته واقعیات هم بود، مشخص شد نگاهی به حوزه بین‌الملل داریم. به صورت آنلاین با کشور افغانستان که فدراسیون موتورسواری دارد، دوره برگزار کرده و 70 دختر و پسر موتورسوار، مربی و داور که به این رشته علاقه دارند، آموزش دیدند. این توانایی فنی، علمی و تخصصی در بچه‌های ایرانی هم است.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی اضافه کرد: امیدوارم طبق هم افزایی با کانون در حوزه لابی‌ها و انتخاباتی که در یونسکو و اکو برگزار می‌شود،  شرکت کنیم. فدراسیون توانایی های بزرگی دارد و گنچ پنهانی را در آن می‌بینم اما فقط باید وقت گذاشت و کار کرد و کار کرد.

ناظمی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم برنامه‌های ارائه شده را اجرا کنیم برای ما دعا کنید. کارهای انجام شده هم کم نبوده است. از رسانه‌ها هم می‌خواهم با توجه به جذاب بودن حوزه رسانه‌ای این رشته اگر برنامه‌ای دارند ارائه بدهند. سال‌ها در رسانه ملی بوده‌ام و تفاهم نامه ای را با رادیو ورزش، شبکه ورزش و برخی‌رسانه های دیگر امضا‌ء کرده‌ایم تا چهره این رشته برای جذب اسپانسر و حامیان مالی مدنظر علاقه‌مندان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در این بخش هیات‌ها تاثیرگذار هستند. در این سال‌ها هیات‌های استانی مغفول مانده اند اما آنها نقشی ملی دارند و بدون هیات‌های استانی نمی توان موفق بود.

رئیس جدید فدراسیون درباره انتقاد برخی نامزدها به لابی‌ها و اینکه از وی به عنوان گزینه وزارت ورزش نام برده شده است، توضیح داد: همه نامزدها را دعوت به همکاری کرده ام. لابی و صحبت کردن هم بخشی از انتخابات است. در سازمان صدا و سیما حدود 25 انتخابات برگزار کرده ام و برگزاری انتخابات فرآیند است. همه برای نامزد مدنظرشان کار می‌کنند اما از همه دوستان نامزد به دلیل اینکه از بدنه ورزش هستند در آینده فدراسیون استفاده خواهیم کرد زیرا اینجا خانه خودشان است.

ناظمی اضافه کرد: هرکسی در انتخابات برنده می‌شود گزینه وزارت ورزش است اما من گزینه مجمع و خانواده این فدراسیون هستم. اگر من گزینه وزارت بودم، همان دور اول رای می‌آوردم(باخنده). همه ما برای یک کشور هستیم. ریاست فدراسیون و اعضا انتخاب شده اند و کار تمام شده است. به همه حتی خودم توصیه می‌کنم از امروز باید به جای پرداختن به حواشی سراغ سازندگی برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول