اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نقش زنان حماسه‌آفرین از تاریخ حذف نشود/ دشمنان عمق بصیرت ملت ایران را دیده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش زنان در حماسه‌آفرینی عرصه‌های مختلف نبایستی حذف و یا نادیده گرفته شود.

نقش زنان حماسه‌آفرین از تاریخ حذف نشود/ دشمنان عمق بصیرت ملت ایران را دیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام یوسف علی شکری ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، بزرگداشت ۴۸۳ شهید و ۳۹۱ زن جانباز لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای زن، اظهار کرد: باید از زنانی که در بحبوحه بمباران وموشک‌باران‌ها  حضور مردان در جبهه، پایداری کرده و دشمن را در طرحی که برای به ستوه آوردن مردم به کار برده بود، عقیم کردند تقدیری در سطحی وسیع باید انجام می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل جایگاه شهید را برای ما آن‌چنان که باید تعریف کردند، از مزار شهدا که دارالشفاء آن را نامیدند و از خانواده‌های شهدا که بارها مقام معظم رهبری تاکید بر تکریم آن‌ها دارند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حماسه‌آفرینی شهدا و جانبازان و بنیان نهادن بنایی محکم، افزود: این انقلاب آنچنان مستحکم شده که دشمن پس از ۴۲ سال هیچ غلطی نمی‌تواند کند و هر زمان به فکر نقشه‌ای شوم می‌افتد، عمق پایداری زنان را می‌بیند، زنانی که مردانه ایستاده و دین در وجود آن‌ها نهادینه شده است.

حجت‌الاسلام شکری با بیان اینکه دشمن بهتر از ما، خودمان را شناخته، گفت: امروز دشمنان عمق بصیرت را در مردم ایران دیده و از مادران و زنان شهدا و ایثارگری‌های آنان می‌ترسد.

وی با تاکید بر اینکه نقش زنان از تاریخ نبایستی حذف شود، گفت: همچنین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نباید فراموش شود، زنانی که مردانه در برابر نامردان ایستادند و از این‌رو نقش این قشر از جامعه نبایستی نادیده گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: زنان در جنگ تحمیلی مردانه کنار رزمندگان ایستادند، پیمانی را که بسته از آن برنگشتند و به آرمان‌های امام راحل استوار ماندند.

شکری به توطئه‌های دشمنان مبنی بر تضعیف نقش زنان و خانواده‌های شهدا و ایثارگر اشاره و اظهار کرد: ۶۳۰۰ شهید لرستان یعنی این شهر مردانه ایستاده، پس باید کاری کرد که این مردانه‌ها حمایت شوند و کمترین خللی در استقامت آن‌ها ایجاد نشود.

وی با تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: چنانچه خللی در این مهم ایجاد شود، دشمن طمع دست‌اندازی به خاک این کشور را خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول