اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کسب مقام دوم تیمی خراسان رضوی در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار فیزیک و پرورش اندام به پایان رسید.

کسب مقام دوم تیمی خراسان رضوی در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه با حضور ۵۱۸ ورزشکار در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

خراسان رضوی با ۲۴ ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که در نهایت علی صحرایی در پرورش اندام پیشکسوتان موفق به کسب مدال طلا شد و مرتضی راستگو در فیزیک کلاسیک مدال نقره، وحید حسین‌زاده در بادی کلاسیک مدال نقره، علیرضا باقری و مصطفی فاضلی در بادی کلاسیک مدال برنز کسب کردند.

حمیدرضا امینی در پرورش اندام نیز مدال برنز، میلاد جهانبین در فیزیک مقام چهارم، حامد مومن در بادی کلاسیک، سجاد حیدری و علی صحرایی در پرورش اندام مقام پنجم و مهدی بهرمی در فیزیک مقام ششم را به‌دست آوردند.

همچنین در بخش تیمی خراسان رضوی در رشته «بادی کلاسیک» پس از تیم کیش در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم هرمزگان بر سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است؛ خراسان رضوی سال گذشته موفق به کسب مقام سوم تیمی شده بود که نسبت به سال گذشته یک پله جایگاه خود را ارتقا بخشید.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول