اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

پیام تسلیت مشترک سردار خرم دل و حجت‌الاسلام حکمتی نیک در پی شهادت مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی شهادت دکتر محمد زارعی پزشک مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مشترک سردار خرم دل و حجت‌الاسلام حکمتی نیک در پی شهادت مدافع سلامت کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، متن پیام تسلیت مشترک سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل  فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح  استان  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر شهادت دکتر محمد زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد موجب تأسف عمیق و تألم شدید گردید.
این پزشک متخصص و با اخلاق، در راه مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا و مراقبت از بیماران تا آخرین لحظه به خدمت رسانی پرداخت و سرانجام در این راه  به مقام والای شهادت نائل آمد و نام خود را به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت جاودانه ساخت.  
بی تردید همه ی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مجموعه کارکنان بهداشت و درمان استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از این حادثه، غمگین و بسیار متأثر شدند وخود را در اندوه از دست دادن این  پزشک متعهد، دلسوز و فداکار عرصه سلامت شریک می دانند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با جامعه پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی استان ، شهادت این مدافع سلامت را تبریک و تسلیت می گوییم و از درگاه ایزدمنان برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای خانواده محترم زارعی صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول