اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

روغن جامد در سبد مصرفی خانوار مردم آذربایجان‌غربی پیش‌بینی نشده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های معین توزیع روغن در آذربایجان‌غربی، روغن جامد را در سبد مصرفی خانوار مردم پیش‌بینی نکرده است.

روغن جامد در سبد مصرفی خانوار مردم آذربایجان‌غربی پیش‌بینی نشده است

غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه شرکت‌های معین تامین کننده روغن نباتی مورد نیاز استان، روغن جامد در حد نیاز مصارف صنفی، صنعتی و خانوار را توزیع نمی‌کنند، اظهار داشت: به همین خاطر اختلاف قیمت بازار و مصوب حین توزیع، موجب وجود صف بین متقاضیان می‌شود.

وی با اشاره به انتشار فیلم هجوم مردم برای خرید روغن نباتی در یکی از فروشگاه‌های ارومیه، بیان کرد: متاسفانه این فیلم در انبار یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای این شهر گرفته شده و انتشار آن، شیطنت عده‌ای از افراد بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات در راستای تامین روغن مورد نیاز در استان، استفاده از روغن جامد در شهرستان‌های جنوبی استان است که میزان مصرف را بالا می‌برد.

بابایی اضافه کرد: در حال حاضر روغن نباتی مایع و سرخ کردنی مورد نیاز خانوار به صورت خوراکی و سرخ کردنی در سطح تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین مباشران تامین کننده روغن نباتی، به کارخانه‌های معین استان معرفی شده‌اند تا روغن مورد نیاز مصارف مختلف را به میزان نیاز تامین کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در زمان توزیع، ضمن هماهنگی با فرمانداران، بازرسان مقیم در سطح عرضه حضور مستمر دارند تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلفی در سطح عرضه صورت نگیرد.

خاطرنشان می‌شود طی روزهای گذشته فیلمی از هجوم برخی از شهروندان به انبار یکی از فروشگاه‌های توزیع روغن در ارومیه منتشر شد و طی هفته‌های اخیر، کمبود روغن به یکی از دغدغه‌های شهروندان ارومیه‌ای و آذربایجان‌غربی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول