اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی ورود ۵۵۰ دوز واکسن کرونا به چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی شده تعداد ۵۵۰ دوز واکسن کرونا در روزهای آینده ویژه افراد مشمول، به استان تعلق گیرد.

پیش‌بینی ورود ۵۵۰ دوز واکسن کرونا به چهارمحال و بختیاری

سید راشد جزایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص توزیع و تزریق واکسن کرونا گفت: از ابتدای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تعداد ۲۸۰ دوز واکسن با اولویت کادر درمان شاغل در بخش‌های ICU و بخش بیماران کرونایی توزیع و تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به طور مستمر یک روز در میان واکسن کرونا به استان وارد می‌شود، عنوان کرد: مرحله دوم واکسیناسیون علیه کووید در استان در حال انجام است.

جزایری اظهار داشت: پیش‌بینی شده تعداد ۵۵۰ دوز واکسن کرونا در روزهای آینده ویژه افراد مشمول، به چهارمحال و بختیاری تعلق گیرد.

وی اضافه کرد: پس از ورود محموله جدید واکسن کرونا، ۹۵ دوز واکسن بین جانبازان شیمیایی با اولویت افراد بالای ۵۰ درصد تزریق می‌شود همچنین برای گروه هدف سالمندان در آسایشگاه‌ها ۱۴۰ دوز واکسن کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امیدواریم با تولید گسترده واکسن، از بهار سال ۱۴۰۰ با حداقل تزریق روزانه ۳ هزار دوز واکسن در استان به ایمنی در مقابله با ویروس کرونا برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس اولین محموله واکسن کرونا با تعداد 150 دوز در تاریخ 20 بهمن‌ماه سال جاری به چهارمحال و بختیاری وارد و به کادر درمان مشغول در بخش مراقبت‌های ویژه تزریق شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول