اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعلام آمادگی البرز برای میزبانی اردوی تیم ملی وزنه برداری

استان البرز با تکمیل زیرساخت‌های خود در حوزه رشته وزنه برداری و ایجاد سالن اختصاصی بانوان و آقایان این رشته از شرایط کافی برای میزبانی آماده‌سازى تیم ملى و مسابقات و لیگ‌هاى کشورى برخوردار است.

اعلام آمادگی البرز برای میزبانی اردوی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم بهره بردارى مجدد سالن وزنه بردارى بانوان البرز مجموعه شهید مطهرى کرج پس از بازسازى برگزار شد.

داود باقرى، نایب رئیس فدراسیون وزنه بردارى، در حاشیه این افتتاحیه، گفت: البرز داراى ظرفیت و امتیازهاى خوبى از زیرساخت‌ها و فنى در این رشته است.

وی افزود: امیدواریم در دنیاى ورزش به سمت ایرانیزه کردن وزنه بردارى در سطح جهان پیش برویم که معتقدیم هیأت وزنه برداری استان البرز بازوى قوى‌ در تحقق این امر خواهد بود.

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه بردارى در ادامه این افتتاحیه گفت: سالن آکادمى وزنه بردارى البرز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. استان البرز از معدود استان‌هایى است که از سالن اختصاصى بانوان برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به نیروى انسانى فنى و پتانسیل بالایى که در استان البرز یا به عبارتى ایران کوچک وجود دارد شاهد موفقیت‌ها و سکوهاى جهانى بیشترى از ورزشکاران البرزی خواهیم بود.

حسین عطایى، رئیس هیأت وزنه بردارى البرز، نیز در ادامه یادآور شد: خداوند را شاکریم با گذشت چند ماهى از برگزارى مجمع انتخاباتى هیأت استان، قول و وعده‌اى که در خصوص بازسازى و ایجاد سالن اختصاصى بانوان در این رشته المپیکى داده بودیم تحقق یافت.

وی اضافه کرد: امیدوارم شاهد موفقیت‌هاى روزافزون جامعه وزنه بردارى البرز در سطح جهانى باشیم.

لیلا ازمشا، نایب رئیس هیأت وزنه بردارى استان البرز با اشاره به انگیزه بانوان ورزشکار البرز، بیان کرد: با ایجاد زیرساخت‌هاى استاندارد و تیم توانمند و فنى، استان البرز آمادگى خود را در حوزه بانوان جهت میزبانى اردوى آماده‌سازى تیم ملى و مسابقات و لیگ‌هاى کشورى اعلام مى‌دارد. 

این مقام مسؤول افزود: در حوزه بانوان آماده همکارى با فدراسیون وزنه بردارى جهت میزبان کشورى دوره‌هاى ارتقاء مربیگرى و داورى را داریم.

وی تصریح کرد: آیتم استعدادیابى در رده سنى نونهالان و نوجوانان و جوانان در کلیه شهرستان‌هاى استان و با حضور مربى تیم ملى را در تقویم ورزشى سال آتى خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول