اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

احداث 401 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرینجیانه سنندج

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: در فاز اول احداث شهرک صنعتی سرینجیانه سنندج، 401 متقاضی و سرمایه‌گذار زمین برای احداث واحد تولیدی خود دریافت می‌کنند.

احداث 401 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرینجیانه سنندج

احمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: وسعت شهرک صنعتی سرینجیانه سنندج در مجموع 290 هکتار بوده که قرار است در فاز اجرایی شود که فاز اول آن در 75 هکتار زون‌بندی شده و آماده واگذاری به متقاضیان و سرمایه‌گذاران است هر چند که تا‌کنون نیز 170 قرارداد واگذاری زمین به این متقاضیان منعقد شده است.

وی افزود: تا این لحظه برای 401 قطعه زمین فاز اول این شهرک 530 متقاضی دریافت زمین وجود دارد که 170 زمین به متقاضیان واگذار شده و 360 متقاضی دیگر نیز در نوبت دریافت زمین هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر 850 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت دارند، ادامه داد: در حال حاضر 20 شهرک صنعتی در 10 شهرستان استان احداث شده که یک هزار و 250 قرارداد با سرمایه گذاران انعقاد شده است.

خسروی یادآور شد: در حال حاضر 450 واحد دیگر در حال احداث هستند که تا سال آینده 50 درصد آنها راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: 12 هزار نفر در 850 واحد صنعتی موجود در شهرک‌های صنعتی کردستان مشغول به کار هستند و این نشان می‌دهد حمایت از این بخش تا چه حدی می‌تواند در رونق تولید ایجاد کند.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول