اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مشارکت دو میلیاردی مردم فارس در خرید قطعات پازل همدلی

مدیرکل بهزیستی فارس از مشارکت بیش از دو میلیارد ریالی مردم فارس در خرید قطعات پازل همدلی خبر داد.

مشارکت دو میلیاردی مردم فارس در خرید قطعات پازل همدلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدصادق کشفی نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  رسالت بهزیستی فارس در برتر بودن به  همت مددکارانی است که با تأسی از سیره و منش امیرمومنان علی (ع)در حمایت آبرومندانه از قشر نیازمند یاری در جامعه تلاش می کنند.


وی در مراسم ویدئو کنفرانس کشوری جهت تقدیر از استان های موفق و برتر در اجرای طرح پازل همدلی با حضور وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد و بیان داشت: این طرح در سراسر کشور اجرا شد و هزینه مشارکت مردمی آن صرف خرید لوازم التحریر شد که در فارس برای ۹۰۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی به صورت پک آموزشی درآمد.

کشفی‌نژاد گفت: طرح پازل همدلی از ۱۸ مهر تا ۱۰ آبان ماه ۹۹ اجرا شد و در آن ۶۰ میلیارد ریال برای خرید ۶۰۰ هزار قطعه جهت تهیه ۶۰ هزار کوله پشتی همراه با لوازم التحریر جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: جای شکر دارد که به همت خیرین نیک اندیش استان فارس با جلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جزء ۱۰ استان برتر در تکمیل و جذب مشارکت جهت فروش قطعه های این پازل مهربانی بودیم.

مدیرکل بهزیستی فارس ضمن آرزوی سلامتی برای تمام خیرین افزود: بهزیستی فارس آماده جلب هر نوع مشارکت سازمان یافته در جهت یاری رساندن به اقشار نیازمند است.

گفتنی است فارس از ابتدای این طرح همدلانه، در ایجاد کارزار رسانه ای مطلوب و همچنین فروش قطعات و تکمیل آن که به شکل نقشه ایران طراحی شده بود تلاش کرد تا جزء ۱۰ استان فعال و برتر کشور شناخته شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول