اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزیدگان جشنواره استانی شعر تبری «نوج» مشخص شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» با ارسال 350 اثر در شهرستان خبر داد.

برگزیدگان جشنواره استانی شعر تبری «نوج» مشخص شدند

حمید امینی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری نوج در سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره شعر تبری نوج در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت: مراسم اختتامیه جشنواره تبری نوج به‌صورت مجازی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا از طریق پخش زنده در صفحات اینستاگرامی برگزار می‌شود.

امینی افزود: در این جشنواره ۳۵۰ اثر در قالب های مختلفی دوبیتی، غزل، مثنوی، پچک‌سوت، اسا‌شعر، نیمائی، شعر نو تبری و با موضوع‌های عاطفی، فرهنگ بومی‌، طبیعت، آیینی از ۶۵ شاعر در سه بخش جوانان، بزرگسالان و بخش‌های دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی، خاطر نشان کرد: پس از انجام داوری آثار ارسالی ۶ نفر در بخش جوان، سه نفر در بخش بزرگسال و سه نفر در بخش دفاع مقدس حائز رتبه و تقدیر شدند.

امینی در خصوص برگزاری جشنواره در ادوار گذشته، اظهار کرد: اولین دوره جشنواره نوج سال ۱۳۹۰ در شهر پل‌سفید، دومین دوره جشنواره در سال ۱۳۹۶ در شهر شیر‌گاه، سومین دوره جشنواره در سال ۱۳۹۷ در شهر زیراب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه به آدرس صفحات پخش زنده اینستاگرام چهارمین جشنواره تبری نوج در ساعت ۹ صبح یکشنبه ۱۷ اسفند‌ماه اشاره کرد و گفت: این جشنواره در فضای مجازی نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول