اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۳ خودرو حامل آرد خارج از شبکه در قرچک

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت قرچک گفت: طی بازرسی‌های به عمل آمده با همکاری نیروی انتظامی شهرستان موفق به کشف ۳ خودرو حامل ۱۷۴ کیسه آرد خارج از شبکه به ارزش ۵۵ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال شدیم.

کشف ۳ خودرو حامل آرد خارج از شبکه در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهنام میرزایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان این اداره در معیت و همکاری نیروی انتظامی شهرستان موفق به کشف ۳ خودرو حامل ۱۷۴ کیسه آرد خارج از شبکه به ارزش ۵۵ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال شدند.

وی گفت: پس از بررسی‌های حاصله گزارشات تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و با حکم صادره آردهای توقیفی با نظارت بازرسان این اداره و عوامل انتظامی در شبکه رسمی توزیع شد.

رئیس صنعت معدن و تجارت قرچک تصریح کرد: بنابر مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان هرگونه جابه‌جایی آرد توسط واحدهای نانوایی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

میرزایی ضمن تقدیر از نظارت‌های شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه نانوایان شهرستان درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحدهای نانوایی، بر لزوم رعایت هرچه بیشتر موازین بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول