اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حق شهدا و خانواده شهدا ادا نشده است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما مدعی هستیم ظرف این 42 سال حق شهدا خانواده شهدا و ایثارگران را آنطور که باید ادا نکرده‌ایم.

حق شهدا و خانواده شهدا ادا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تاسیس بنیاد شهید توسط امام خمینی (ره) عنوان کرد: دوراندیشی امام راحل در تاسیس نهادی برای شهدا و صدمه دیدگان از انقلاب آن هم در زمانی که شهدا اندک بود یک اتفاق مهم بود، برای امام روشن بود که استکبار جهانی اجازه نمی‌دهد انقلاب اسلامی به این راحتی پیش ببرد بنابراین فرمان تاسیس بنیاد شهید را صادر کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در همان فرمان اول 22 بند را برای شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان صادر کردند، این نشان می‌دهد که رهبر انقلاب چقدر تیزبین بودند و می‌دانستند که باید از مردمی که از انقلاب دفاع بی دریغ داشتند حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ما مدعی هستیم که آنچه باید ظرف این 42 سال انجام می‌داده‌ایم انجام نشده است، گفت: ما حق شهدا، خانواده و ایثارگران را ادا نکرده‌ایم، اما به وسعی که داشتیم سعی کرده‌ایم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری بیان کرد: البته دسیسه‌های دشمنان نظام نگذاشته‌اند از امکاناتی که دراختیارمان هست استفاده کنیم تا مشکلات جامعه حل شود، زیرا به این وسیله می‌خواهند بر مردم فشار وارد شود تا نظام سقوط کند.

وی تاکید کرد: پایمردی مردم بزرگی که ما داریم به ویژه خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان که به سختی  پای انقلاب ایستاده‌اند اجازه نخواهد داد خللی به پایه‌های استوار نظام وارد آید و گام‌های بعدی استوارتر و محکم‌تر برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول