اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استکی: بازیکنان می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه بازیکنان انگیزه‌ خاصی برای این بازی دارند زیرا می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن در این نقطه از جدول نیست.

استکی: بازیکنان می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن استکی مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: در طی دوهفته‌ای که حسینی هدایت ذوب‌آهن را به عهده گرفته است تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم، تیمی‌ که در انتهای جدول است و دست به تغییرات در کادرفنی خود می‌زند، جهت هماهنگی و تغییر و تحولات در کار تیمی و تاکتیکی زمان بر خواهد بود.

مربی تیم ذوب‌آهن افزود: حسینی در تمریناتی که مد نظر داشت سریع‌ترین راه را برای هماهنگی تیم انتخاب کرد و بازیکنان نیز به خوبی با کادر فنی همراهی و همکاری کردند؛ همه بازیکنان انگیزه خاصی دارند زیرا می‌دانند جایگاه واقعی ذوب‌آهن در این نقطه از جدول نیست.

وی در خصوص محرومین و مصدومین تیم ذوب‌آهن برای دیدار فردا تشریح کرد: قریشی مصدوم و وحید محمدزاده محروم ما در دیدار فردا خواهند بود. 

استکی، در خصوص اینکه ذوب‌آهن در نقل‌وانتقالات زمستانی قصد دارد در چه پست‌های تیم را تقویت کند اذعان داشت: محمود‌آبادی در پست هافبک و رنجبر در خط حمله در خط حمله با نظر مساعد حسینی به جمع بازیکنان ذوب‌آهن اضافه شدند، دارکو نیز در تیم حاضر است و فکر نمی‌کنم مشکلی در گل‌زنی داشته باشیم.

مربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: اسدبیگی و پناهی نیز در نقل‌وانتقالات به تیم اضافه شدند و همچنین دو بازیکن دیگر نیز با اتمام دوران سربازی به تیم ذوب‌آهن بازگشتند.

وی در خصوص مصاحبه پزشک تیم ذوب‌آهن مبنی بر اینکه در طول فصل فقط یک بار از بازیکنان این تیم تست دوپینگ اخذ شده تشریح کرد: یکی از وظایف مهم هیأت و فدراسیون پزشکی ورزشی اخذ تست دوپینگ و کنترل ورزشکاران است. شاید به دلیل شیوع ویروس کرونا مقداری حواس‌ها پرت شده باشد، نمی‌گویم ورزشکاری دوپینگ کرده است ولی زمانی که به تیم‌ و بازیکنان تحت فشار نگاه می‌کنیم، میبینیم شرایط آن‌ها از حد قابل انتظار بالاتر است و همین موضوع باعث شک می‌شود، از مسؤولان خواهش می‌کنم که تست دوپینگ را قوی‌تر اجرا کنند.

استکی، در خصوص خرید بازیکنان جوان در فصل نقل ‌و انتقالات زمستانی توسط ذوب‌آهن گفت: ابتدا باید معنی بازیکن و جوان و باتجربه مشخص شود، اگر معنی بازیکن باتجربه از لحاظ سال‌های حضور در لیگ است شاید یک ۲۰ ساله تجربه یک بازیکن ۳۰ ساله را داشته باشد، نفراتی به درد حسینی می‌خورند که به تاکتیک بازی وی نزدیک باشد.

مربی تیم ذوب‌آهن افزود: تیم ما برای بازی فردا آماده است، تیم ماشین‌سازی نیز در دیدارهای اخیر خود نشان داده که عملکرد خوبی دارد، جدول رده‌بندی نشان دهنده این نیست که تیمی از لحاظ فنی عملکرد مناسبی ندارد، امیدوارم هواداران از بازی فردا راضی شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول