اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نویدکیا: آلومینیوم نشان داده که تیم بزرگی است

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: آلومینیوم تنها تیمی است که صدرنشین لیگ برتر را شکست داده و موفق به برتری خارج از خانه مقابل تراکتور شده است، لذا این تیم نشان داده که تیم بزرگی است و برای برد پا به میدان می‌گذارد.

نویدکیا: آلومینیوم نشان داده که تیم بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محرم نویدکیا عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل آلومینیم اراک اظهار کرد: اگر واقع‌بینانه صحبت کنیم فردا بازی سختی را مقابل آلومینیوم داریم، چراکه در دیدار رفت و در اصفهان نیز این تیم روز سختی را برای ما درست کرد و با تلاش فراوان موفق به شکست این تیم شدیم.

وی افزود: آلومینیوم تنها تیمی است که صدرنشین لیگ برتر را شکست داده و موفق به برتری خارج از خانه مقابل تراکتور شده است، لذا این تیم نشان داده که تیم بزرگی است و برای برد پا به میدان می‌گذارد. 

سرمربی سپاهان اصفهان اضافه کرد: اراکی‌ها نتایج خوبی را در نیم فصل اول کسب کرده‌اند و امتیازات از دست رفته آنها مربوط به اوایل فصل بود که همه این موارد در مجموع بازی سختی را برای ما پیشرو خواهد داشت. 

نویدکیا با اشاره به اینکه برای کسب امتیاز به مصاف آلومینیوم خواهیم رفت، گفت: کادر فنی و بازیکنان می‌دانند که برای کسب امتیاز باید حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و علاوه بر تمرکز بر روند بازی،مراقب مسائل تاکتیکی نیز باشیم چراکه ممکن است یک اشتباه تاوان سنگینی برای ما داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مصدومین و محرومین سپاهان برای دیدار فردا بیان داشت: سروش رفیعی و کیروش استنلی به دلیل سه و چهار کارته بودن محروم هستند و رسول نویدکیا و شایان مصلح نیز دوران مصدومیت را سپری می‌کنند.

سرمربی سپاهان روند این تیم را مثبت و رو به جلو خواند و اضافه کرد: در فوتبال امروز بازی سخت و آسان نداریم و از دیدگاه من همه بازی‌ها سخت است لذا تیمی که با تمرکز بالا بازی نکند ممکن است نتیجه را از دست بدهد اما ما روند رو به رشد خود را ادامه خواهیم داد و فردا برای نمایش یک بازی زیبا پا به میدان می‌گذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول