اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سانچس: من شیری در قفس هستم / صددرصد توانم را در زمین خواهم گذاشت

الکسیس سانچس، ستاره اینترمیلان در بازی مقابل پارما از مسیر درست نراتزوری برای قهرمانی در ایتالیا سخن گفت و از اعتماد کونته به خودش پرده برداشت.

سانچس: من شیری در قفس هستم / صددرصد توانم را در زمین خواهم گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته اینترمیلان مقابل پارما به برتری رسید و توانست فاصله خود را با تیم دوم جدول به 6 امتیاز افزایش دهد.

الکسیس سانچس که در این مسابقه درخشان ظاهر شد و توانست 2 گل تیمش را به ثبت رساند پس از این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی بود و پارما خیلی خوب کار کرد ولی ما تا انتها جنگیدیم و می‌خواهم برای اسکودتو تلاش کنیم. ما اکنون در راه خوبی قرار داریم و من احساس خوبی از تیم دارم.

وی ادامه داد: ما باید روی عملکرد خودمان متمرکز باشیم و بتوانیم روند خود را حفظ کنیم. از زمانی که در فینال لیگ اروپا شکست خوردیم، تیم پیشرفت چشم گیری کرده است.

سانچس گفت:‌ من احساس یک شیر در قفس را دارم و می‌خواهم بیشتر و بیشتر فوتبال بازی کنم. از اینکه مربی به من اعتماد کرد بسیار خرسندم و می‌خواهم صد درصد توانم را روی فوتبال گذارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول