اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اجرای رزمایش «نذر رهایی» توسط ورزشکاران البرزی

مسؤول بسیج ورزشکاران استان البرز گفت: در نظر داریم با جمع آوری کمک‌های مالی از سوی ورزشکاران تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را پیش از آغاز سال جدید به آغوش خانواده‌هایشان باز گردانیم.

اجرای رزمایش «نذر رهایی» توسط ورزشکاران البرزی

مصطفی حدادی، مسؤول بسیج ورزشکاران استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: آخرین دوره جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خصوص آزادسازی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد تحت عنوان نذررهایی در جریان است که توسط ورزشکاران استان البرز در حال انجام است.

مسؤول بسیج ورزشکاران استان البرز افزود: مراسم و وقف پویش بزرگ نذر رهایی به همت اداره کل ورزش و جوانان با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران البرز در تاریخ ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و مبالغ اهدایی در این مراسم، صرف آزادسازی صد‌ها زندانی خواهد شد.

حدادی اظهار کرد: در این راستا با ورزشکاران شاخص و افراد فعال در بخش ورزش که در امر خیر پیش قدم بودند و توانایی مشارکت در این پویش را دارند صحبت کردیم و مبالغ خوبی در این راستا جمع آوری شد.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با مدیرکل زندان‌ها، یادآور شد: زندانیان غیرعمد شناسایی شده و سعی داریم کمک‌ها را برای شب عید جمع آوری کنیم.

حدادی در پایان در رابطه با بسیج ورزشکاران استان و فعالیت این سازمان بیان کرد: سازمان بسیج ورزشکاران یکی از سازمان‌های اقشاری سپاه امام حسن مجتبی(ع) است که در محل اداره کل ورزش و جوانان مستقر هست و بحث فرهنگی ورزشکاران از جمله جذب ورزشکاران به بسیج، کمک به هیٱت‌های ورزشی در حوزه‌های فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا و راهیان نور و موارد فرهنگی و مذهبی آن‌ها را به عهده دارد.

انتهای پیام/ش/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول