اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

انتخابات پرشور و هراس دشمنان

انتخابات هر چه پر شورتر باشد، هراس دشمن بیشتر است و از سوی دیگر هرچه مشارکت بالا باشد انتخاب هم انتخاب شایسته‌تری است، امروز علاج کشور همین انتخاب اصلح و حضور پرشور ملت در انتخابات است.

انتخابات پرشور و هراس دشمنان

گروه سیاسی خبرگزاری فارس - یادداشت، لطف الله فروزنده: «زمام دولت امروز باید به دست کسی واگذار شود که مشکلات کشور را بشناسد کارآمد باشد و از دل همین مردم رشد یافته باشد، لذا ملت عزیز هوشیارانه سابقه افراد حاضر را بررسی کنند و فرد دلسوز، پرهیزگار، علاقمند به کار و تلاش و پرانگیزه را انتخاب نمایند. 

انتخابات یک فرصت است برای ملت و یک گام برای پیشرفت و مقابله با استعمارگران و یک گام برای نشان دادن آزادی در کشور، مردم خودشان انتخاب می‌کنند، خودشان تصمیم می گیرند و این بزرگترین هدیه انقلاب برای ملت عزیزمان است. اما دشمنان این را نمی‌خواهند، با این مسئله مشکل دارند، می‌خواهند ایجاد یاس و ناامیدی کنند، می‌خواهند ما وابسته باشیم، مستعمره باشیم، «بله قربان» گو باشیم.

امروز دشمنان انتخابات را رصد می‌کنند آنها از انتخابات پرشور هراس دارند، این حضور خودش هزار حرف دارد آنها این را می‌داند، لذا می‌خواهند این انتخابات نباشد، مردم تصمیم‌گیرنده نباشند، لیکن حضور پرشور مردم خودش امنیت می‌آورد، دست دشمن را از منافع کشور کوتاه می‌کند و نشان می‌دهد ملت ما از سر آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید و نمی‌گذارد پای حتی یک متجاوز خاک سرزمین‌مان را لمس کند. 

لذا انتخابات هر چه پر شورتر باشد، هراس دشمن بیشتر است و از سوی دیگر هرچه مشارکت بالا باشد انتخاب هم انتخاب شایسته‌تری است، امروز علاج کشور همین انتخاب اصلح و حضور پرشور ملت در انتخابات است. 

اهمیت انتخابات پیش رو دو چندان است؛ چرا که آمریکا و ایادی آن، گستاخانه و فارغ از تمام قوانین بین الملل سردار عزیزمان را مظلومانه و وقیحانه ترور کردند و آن را افتخار خود دانستند، لذا با همین انتخابات و حضور پرشور می‌توان سیلی به آمریکا زد که هرگز فراموشش نشود و به تمام نظام های منحوس و تروریست غرب هشدار داد که ملت عزیزمان هرگز اجازه چنین گستاخی را نخواهند داد و ما به غرب و امپریالیسم آمریکایی نشان می دهیم که هر نفرمان یک "حاج قاسم" خواهیم شد، و آرامش را از چشم آمریکا و ایادی خونخوارش خواهیم گرفت. 

همه غرب و همه نظام ضد حقوق بشری آنها از انتخابات در کشور هراس دارند، لذا وظیفه همه ماست که هرچه پرشکوه تر و عظیم تر این انتخابات را برگزار و فرد اصلح را انتخاب کنیم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول