اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کاهش ۶ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در ۱۱ ماهه جاری شاهد کاهش ۶ درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم که نشان از توجه مردم به قوانین دارد.

کاهش ۶ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری مازندران

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با تشکر از مردم در راستای توجه به قوانین و مقررات رانندگی، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری شاهد کاهش ۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح حوزه درون‌شهری استان بودیم.

وی گفت: ۵۷ درصد تصادفات حوزه درون‌شهری استان به‌علت بی‌توجهی توجه به جلو و رعایت نکردن حق تقدم مسیر عبور اتفاق افتاده است، ۴۷ درصد از مجموع ۱۵۵ نفر از جانباختگان حوادث رانندگی در سال جاری عابرین پیاده و ۲۱ درصد موتورسیکلت سواران بودند.

بیگلری با بیان توصیه‌هایی به عابرین پیاده، اضافه کرد: عابران توجه کنند تا به‌طور ناگهانی وارد سطح سواره‌رو نشوند و برای عبور از عرض راه از گذرگا‌ های تعیین شده ایمن همچون؛ پل هوایی و خط‌کشی عابر پیاده استفاده کنند و شب‌ها برای تردد از محل‌هایی که دید کافی دارند و با لباس روشن عبور کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، در پایان گفت: موتورسوارن بدانند کلاه ایمنی صدفی برای حفظ مروارید جان‌شان و استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامتی آنها است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول