اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شهید «مثبت‌شاهجویی» شنبه تشییع می‌شود/ فرمانده سپاه سمنان: سرمایه‌ای باارزش را از دست دادیم

جانباز شهید «مثبت‌شاهجویی» روز شنبه در سمنان تشییع می‌شود؛ در همین حال، فرمانده سپاه استان سمنان با صدور پیامی، فقدان این مرد بزرگ را از دست دادن سرمایه‌ای باارزش توصیف کرد.

شهید «مثبت‌شاهجویی» شنبه تشییع می‌شود/ فرمانده سپاه سمنان: سرمایه‌ای باارزش را از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مراسم تشییع خودرویی پیکر مطهر شهید حاج «غلام‌علی مثبت‌شاهجویی»، صبح روز شنبه، از ساعت ۱۰ صبح از معراج الشهدای میدان سعدی به سمت مزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم در پیامی شهادت شهید «مثبت‌شاهجویی»، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر شهادت جانباز شهید «مثبت شاهجویی» رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تألم و تأثر فراوان شد. کشور سرافراز ایران اسلامی، همه عزت و سربلندی امروز خود را مدیون دلاوری‌های بزرگ مردانی می‌داند که به سرورشان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا کردند که اسلام زنده بماند.

او افزود: بی‌تردید حماسه فداکاری‌های جانبازان سرافراز و این سرمایه‌های باارزش ایران اسلامی در وصف نمی‌گنجد و گذشت و صبوری این عزیزان در ذهن‌ها همواره باقی خواهد ماند و نسل به نسل به‌عنوان چراغ راه انتقال خواهد یافت.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه سمنان هم با صدور پیامی نوشته است: جانباز سرافراز و رزمنده شجاع و پرافتخار هشت سال دفاع مقدس «حاج غلامعلی مثبت‌شاهجویی»، شهید زنده شهر، بعد از تحمل سال‌ها جراحات حاصل از دوران دفاع مقدس به دوستان و هم‌رزمان شهیدشان پیوست.

در ادامه می‌خوانیم: عروج ملکوتی این رزمنده شاخص و کم‌نظیر را که با تحمل ۷۰ درصدی جانبازی نقش بسزایی در ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت داشت، را به مقام معظم رهبری، جامعه بزرگ رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شهرستان و استان سمنان و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت می‌گوییم.

حاج «غلام‌علی مثبت‌شاهجویی»، جانباز ۷۰ درصد سمنانی روز گذشته به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول