اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تصویب ۱۲۰۰ میلیارد ریال بودجه برای سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی

رییس قوه قضاییه گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای سازمان‌های زیرنظر قوه قضائیه در آذربایجان غربی اختصاص یافت که این اعتبار در قالب بودجه عمومی به تصویب رسید.

تصویب ۱۲۰۰ میلیارد ریال بودجه برای سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه کار اعزام۲۷ نفر از نمایندگان قوه قضاییه به استان، شناسایی کاستی‌ها بود.

وی تصریح کرد: برای این منظور یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای سازمان‌های زیر نظر قوه قضاییه در آذربایجان غربی اختصاص یافت که این اعتبار در قالب بودجه عمومی تصویب شد.

رییس قوه قضاییه افزود: این اعتبار برای رفع کاستی ها و جبران بخشی از کمبودهای این حوزه تخصیص یافته است.

رییسی با بیان اینکه در این استان مسائل و مشکلات مختلفی مطرح است، گفت: مسئله تولید حائر اهمیت است که باید این موضوع مورد توجه تمام بخش ها قرار گیرد.

وی به بازدید از کارخانه فولاد ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد تولیدی به مشکل برخورده است که در چند سال اخیر شاهد تعطیلی این واحد هستیم.

رییس دستگاه قضا اذعان داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و نیاز کشور برای فعال سازی بخش تولید، مقرر شد تا ۲ ماه آینده مشکلات اداری این مجتمع رفع شود.

 رییسی با اشاره به مسائل استان‌های مرزی، خاطرنشان کرد: معیشت مرزنشینان مهم است به طوری که باید واردات و صادرات از بازارچه های مرزی ساماندهی شود.

وی گفت: کارت‌های الکترونیک نیازمند ساماندهی هستند، تا این کارت اطمینان خاطر را ایجاد کنند که مرزنشینان از این کارتها در راستای بهبود وضعیت معیشتشان بهره‌مند می‌شوند.

رییس قوه قضاییه در ادامه به تفکیک بی رویه اراضی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا پرونده‌های متعددی در استان وجود دارد که سال‌هاست روند رسیدگی آنها طی می‌شود که با بررسی‌هایی که امروز انجام شد روند رسیدگی به این پرونده‌ها تسریع می‌شود.

رییسی عنوان کرد: اشتغال زندانیان از دیگر مباحث مورد  توجه در استان است که در این راستا نیز برنامه های مدونی در دست اجرا است.

وی از ثبت ۴ هزار شکایت و گزارش مردمی در استان خبر داد و افزود: دادگستری در حال پیگیری این شکایت‌ها است و صبح امروز ۱۰ تیم از قوه قضاییه برای رسیدگی به این شکایت‌ها در استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول