اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امتیاز باشگاه شهرخودرو به هیات فوتبال خراسان رضوی منتقل می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از انتقال امتیاز شهر خودرو به هیات فوتبال این استان طی ۷۲ ساعت کاری خبرداد.

امتیاز باشگاه شهرخودرو به هیات فوتبال خراسان رضوی منتقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرزاد فتاحی در پایان دومین جلسه بررسی مشکلات تیم شهرخودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم تمام مشکلات و مسائل مربوط به تیم شهرخودرو را در اسرع وقت پیگیری کنیم این اتفاق رخ داد و دومین جلسه ما با نماینده تام الاختیار مالک باشگاه شهر خودرو به پایان رسید، جلسه اول روز گذشته از ۵ بعد از ظهر آغاز و تا ساعت ۸ شب ادامه داشت که تمام مشکلات و تقاضای هواداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که پنج پیشنهاد که همه اعضای جلسه با آن موافقت کردند توسط نمایندگان باشگاه شهرخودرو بررسی و نتیجه آن امروز اعلام شود. 

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه در این جلسه چهار نماینده از طرف باشگاه شهر خودرو، نماینده دادستان و نماینده هیات فوتبال حضور داشتند، تصریح کرد: در جلسه امروز که ساعت ۱۱ در محل اداره کل برگزار شد اعضای حاضر در جلسه به این نقطه نظر رسیدند که امتیاز کامل باشگاه شهرخودرو به هیات فوتبال خراسان رضوی به عنوان متولی ورزش فوتبال استان واگذار شود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات و موافقت اعضا ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری یعنی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۹ رضا بامداد که به عنوان نماینده تام الاختیار حمیداوی در این جلسه حضور داشت موافقت کتبی و رسمی مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره را جهت رعایت تشریفات قانونی انتقال امتیاز به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال کند، همچنین تا پایان هفته آینده یعنی پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۹ تمام شرایط کامل واگذاری توسط مالک باشگاه بایستی به صورت کتبی به ما اعلام شود. 

فتاحی تاکید کرد: ضمن اینکه در این مدت مسائل مربوط به تدارکات پشتیبانی و حمایت‌های مالی از تیم فوتبال توسط استان با نظر کمیسیون امنیت و نظم برگزاری مسابقات ورزشی که در محل استانداری زیر مجموعه ستاد شورای تامین است صورت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی عنوان کرد: اگر به هر دلیلی مالک باشگاه از واگذاری تیم در تاریخ مقرر خودداری کند تمام هزینه‌هایی که در این مدت توسط استان برای این تیم انجام شده به عنوان مطالبات بر دوش مالک باشگاه خواهد بود و باید این هزینه‌ها را نماینده تام الاختیار و یا مالک باشگاه پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت شهرخودرو یکی از نکات مهمی بود که باید بررسی می‌شد و خوشحالیم که امروز به نتیجه خوبی رسیدیم، ان‌شاءالله در هفته آینده وضعیت مالکیت باشگاه شهر خودرو به صورت قطعی مشخص خواهد شد و امیدوارم بتوانیم شاهد حضور پررنگ تیم شهرخودرو در لیگ برتر فوتبال باشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول