اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهم‌ترین وصیت شهدا گوش به فرمان ولایت بودن است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: اگر به وصیت‌نامه شهدا نگاه کنیم، در وصیت‌نامه اکثر شهدا بعد از سفارش به توحید و نبوت و عدل و معاد و امامت، به ولایت سفارش شده است.

مهم‌ترین وصیت شهدا گوش به فرمان ولایت بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، مرتضی عمومهدی در یادواره شهدای شهر کوشک شهرستان خمینی‌شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهر کوشک در کشور به واسطه شهدایی که دارد مانند ستاره‌ای درخشان می‌درخشد؛ ایمان راسخ امروز شما عزیزان به واسطه جوشش خون همین شهدای عزیز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان افزود: اگر به وصیت‌نامه شهدا نگاه کنیم، وصیت‌نامه اکثر شهدا بعد از سفارش به توحید و وحدانیت و اعتقاد به خدا و نبوت و عدل و معاد و امامت، سفارش به ولایت شده است؛ اگر کسی ادعا کند که به شهدا علاقه‌مند است و حرف از شهدا زد و ابراز محبت به شهدا کرد اما خودش را جدای از ولایت دانست، مطمئن باشید که حرف و عمل او دو مطلب است و در واقع علاقه به شهدا هم ندارد.

وی گفت: سخت‌ترین امتحان الهی که از ازل تا ابد گرفته می‌شود امتحان ولایت خداوند و کسانی است که از طرف خداوند منصوب شده‌اند؛ آن جایی که مردم و مسؤولان گوش به فرمان ولایت بوده‌اند به پیروزی دست یافته‌اند ولی آن جایی که از مسیر ولایت جدا شده‌اند و انحراف پیدا کرده‌اند و راه را گم کرده‌اند و به فکر و عقل خود اتکا کرده‌اند ضربه خورده و شکست خورده‌اند.

عمومهدی ادامه داد: اگر مردم در ابتدای انقلاب از امام خمینی(ره) تبعیت نمی‌کردند این انقلاب پیروز نمی‌شد و نمی‌توانستند که نظام شاهنشاهی را سرنگون کنند؛ در دفاع مقدس جوانان ما با ایمان و گوش دادن به حرف ولایت توانستند در مقابل ابرقدرت‌ها بایستند و جنگ را آبرومندانه به پایان برسانند و هر جایی که آمدیم از حرف‌های نو پرده‌برداری کنیم و حرف‌های غربی‌ها را زدیم و به حرف ابرقدرت‌های پوشالی گوش دادیم ضربه خورده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان تأکید کرد: امروز اگر دقت کنید مشاهده می‌کنید دچار همین آفت هستیم، هرجا به حرف ولایت گوش ندادیم سیلی خوردیم عقب افتادیم و این گرفتاری مردم ثمره بی توجهی به کلام ولایت است. خداوند به مردم اختیار داده است اراده به مردم داده است و فرموده شما باید خودتان سرنوشت خودتان را تعیین کنید.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین عاملی که شهدا به ما نصیحت فرموده‌اند گوش دادن به حرف ولایت است؛ امروز جایگاه ولایت در اختیار رهبر انقلاب است؛ عالم‌ترین و دانشمندترین و سیاست‌مدارترین رهبر دنیا در اختیار ماست و این را حتی غربی‌ها تأیید کردند ولی بعضی از مسؤولان راهی را می‌خواهند بروند که آن راه را ولایت جلوی پای ما نمی‌گذارد.

عمومهدی تبیین کرد: حرف ولایت این است که مسؤولان را کمک کنیم و کمک کردن به مسؤولان در راستای کمک کردن به مردم است؛ مگر رهبری به مسؤولان نفرمودند یک امضا بدهید یک امضا بگیرید؟یک قدم بردارید بگذارید یک قدم بردارند، چرا نگذاشتیم حرف ولایت اجرا بشود؟ اگر در مسیر ولایت حرکت کردیم خدا هم به ما عنایت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی بارها و بارها سفارش ولایت را می‌کردند و همین شهید هم بارها و بارها دولت را کمک می‌کردند در رفع تحریم‌ها، فروش نفت، حل مسائل بین‌المللی و بارها سفارش می‌کردند که پشتیبان ولایت باشید.

وی افزود: وقتی که کرونا شیوع پیدا کرد افراد مختلف سفارشاتی داشتند که هنوز هم بعد از گذشت یک سال معلوم نشده که چه کار باید بکنیم؟ ولایت به ما یک دستوری داد و آن دستور این بود که دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانیم ما چقدر این دستورالعمل را عمل کردیم.

عمومهدی در پایان خاطرنشان کرد: ولایت از جانب خود حرفی نمی‌زند از جانب خدا حرف می‌زند؛ دستور بعدی هم دعای الهی عظم‌البلا بود؛ گوش به حرف ولایت دادن سخت است و با رفاه‌طلبی و عافیت طلبی نمی‌توانیم مطیع ولایت باشیم؛ تجربه به ما ثابت کرده است که هر جا به حرف ولایت عمل کردیم گرچه سختی کشیدیم ولی نهایت امر به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول