اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه تلفیق برای تخصیص 90 هزار میلیارد تومان به منظور پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از مصوبه امروز این کمیسیون برای تخصیص 90 هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد.

مصوبه تلفیق برای تخصیص 90 هزار میلیارد تومان به منظور پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در نشست امروز صبح، به بررسی مواد ارجاع شده از صحن علنی مجلس در جریان رسیدگی به لایحه اصلاحی بودجه سال 1400 پرداختند. 

وی افزود: در جریان بررسی این مواد ارجاع شده اعضای کمیسیون مصوب کردند تا 90 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی تخصیص یابد. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس اظهار داشت: طبق مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا سازمان تأمین اجتماعی این 90 هزار میلیارد تومان را برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان این صندوق هزینه کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه، این 90 هزار میلیارد تومان از محل 150 هزار میلیارد تومانی که از واگذاری سهام شرکت‌های دولتی تأمین می‌شود پرداخت خواهد شد. 

وی افزود: همچنین مابقی این اعتبار که 60 هزار میلیارد تومان است، برای رتبه‌بندی معلمان، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و نیز متناسب‌سازی اعضای هیأت علمی و امثال آن هزینه خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول