اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تبدیل تهدیدها به فرصت در استان مرزی آذربایجان غربی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مرزی بودن استان مزیت‌ها و تهدیدهایی به همراه دارد، بر تبدیل تهدیدها به فرصت تاکید کرد و گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها یکی از موضوعاتی است که در استان مد نظر قرار دارد و با توجه به هجمه‌های فرهنگی موجود که ناشی از مرزی بودن استان است، ضرورت دارد به بخش فرهنگی بیش از پیش توجه شود و در راستای مقابله با این هجمه‌ها برنامه‌های مدونی پیش‌بینی شود.

تبدیل تهدیدها به فرصت در استان مرزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار رییس قوه قضاییه با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف آذربایجان‌غربی که این دیدار در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضور نمایندگان قوه قضاییه در آذربایجان‌غربی طی روزهای گذشته نشان از اهتمام جدی قوه قضاییه برای رفع مشکلات پیش روی مردم است.

وی ضمن تقدیر از تلاش قوه قضاییه در این زمینه، تصریح کرد: حضور رییس قوه قضاییه و هیات همراه را در استان به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مشکلات پیش روی برخی پرونده‌های قضایی استان که سال‌ها راکد و نیازمند تدابیری از سوی مرکز بود، در این سفر رفع شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به هم مرزی آذربایجان‌غربی به سه کشور و موقعیت جغرافیایی این استان، اعلام کرد: با وجود مرزی بودن، آذربایجان‌غربی در امنیت کامل به سر می‌برد و انتظار داریم مسئولان کشوری توجه ویژه‌ای به استان آذربایجان‌غربی در جهت پیشرفت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشته باشند.

قریشی با بیان اینکه مرزی بودن استان مزیت‌ها و تهدیدهایی به همراه دارد، بر تبدیل تهدیدها به فرصت تاکید کرد و گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها یکی از موضوعاتی است که در استان مد نظر قرار دارد و با توجه به هجمه‌های فرهنگی موجود که ناشی از مرزی بودن استان است، ضرورت دارد به بخش فرهنگی بیش از پیش توجه شود و در راستای مقابله با این هجمه‌ها برنامه‌های مدونی پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول