اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

شایسته: سینما پارس ۱۰ سال است ضرر می دهد/ اداره بسیار سخت تک سالن ها

یک تهیه کننده سینما گفت: متاسفانه ۱۰ سال است که در سینما پارس متحمل ضرر و زیان هستم اما تنها دلیل سرپا نگه داشتن و روشن ماندن چراغ این سالن علاقه ای است که به سینما داریم.

شایسته: سینما پارس ۱۰ سال است ضرر می دهد/ اداره بسیار سخت تک سالن ها

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، بعد از تعطیلی سینما عصر جدید بسیاری از مالکان سینماهای تک سالن یا دو سالن دیگر توان بازنگه داشتن سالن های خود را ندارند زیرا مخاطب علاقه به دیدن فیلم در این سالن ها ندارد.

یکی از سینماهای تک سالن در تهران سینما پارس است که مالک آن مرتضی شایسته تهیه کننده با سابقه سینما است وی درباره وضعیت سینما پارس و امکان تعطیلی آن در  گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه ۱۰ سال است که در سینما پارس متحمل ضرر  و زیان هستم اما تنها دلیل سرپا نگه داشتن و روشن ماندن چراغ این سالن  علاقه ای است که به سینما داریم تمام همکاران من همین احساس را دارند و با علاقه و عشق است کار می کنیم.

وی تصریح کرد: هنوز به این قطعیت نرسیدم که سینما پارس را تعطیل کنم . ده سال است که دخل و خرج این سینما پاسخگو نیست.

وی درباره تصمیم سینماداران برای تعطیلی سینماهای تک سالن و اقدام قضایی گفت: من هم این خبر تلخ را شنیدم که برخی از همکارانم توان تحمل ضرر و زیان را ندارند و با مراجعه به قوه قضاییه خواهان تغییر کاربری شدند. سینما پارس هم در منطقه انقلاب واقع شده که بیشتر منطقه تجاری و کسب و کار است اما هنوز به قطعیت برای تعطیلی سینما نرسیدم. شرایط مدیریت و روشن نگه داشتن سالن های تک سالن سخت بود با این بیماری کرونا و تعطیلی سینماها سخت تر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول