اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رونمایی از سردیس شهید غازی و کیت جدید تیم سپاهان

امروز، از سردیس شهید غازی کاپیتان اسبق تیم فولادمبارکه سپاهان و کیت جدید این باشگاه ر‌ونمایی شد، همچنین اعضا باشگاه سپاهان به مناسبت روز درخت‌کاری چند رأس نهال در محوطه مجموعه فردوس کاشتند.

رونمایی از سردیس شهید غازی و کیت جدید تیم سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مراسم رونمایی از سردیس سردار شهید جاویدالاثر حسین غازی، کاپیتان اسبق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان این باشگاه، در مجموعه ورزشی فردوس اصفهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: تاریخ هویت هر کشوری است و این تاریخ است که هویت یک ملت را ترسیم می‌کند، در تاریخ هر ملت قهرمانان ملی، شناسنامه افتخار آن کشور هستند؛ همه کشورها به قهرمانان علمی خود می‌بالند، در کشور کم نیستند قهرمانان ملی که باید همواره جایگاه و نام آن‌ها گرامی داشته شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: تاریخ ۷۰ ساله باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مملو از افتخار و تلاش است، امروز ۹۳ تیم ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های مختلف زیر چتر مجموعه سپاهان درحال تلاش هستند که حرکت‌ آن‌ها نیز با تلاش و افتخار همراه بوده است؛ در روزگاری که هجمه‌های فضای مجازی و اخلاقی وجود دارد هیچ‌گاه اصول اخلاقی و فرهنگی را فراموش نکرده‌ایم.

وی تشریح کرد: پس از اتمام ماه مبارک رمضان، با حضور خانواده‌های استاد پیشکسوت باشگاه سپاهان از سردیس استاد محمود یاوری رونمایی خواهد شد؛ این حرکت به جهت تکریم پیشکسوتان انجام خواهد شد، فوتبالیست‌های دهه پنجاه سپاهان به ما می‌گفتند که اردوی آمده‌سازی تیم‌ سپاهان پیش از برگزاری مسابقات در منزل شهید غازی بوده است، پدر و مادر این شهید بزرگوار در راستای آمادگی جسمانی ما تلاش می‌کردند.

ساکت تشریح کرد: منزل این شهید بزرگوار کمپ آماده‌سازی این تیم بود، شهید غازی علاوه بر اینکه قهرمان ورزشی بود همیشه به عنوان یک قهرمان ملی باقی خواهند ماند.

به گزارش فارس، پس از اتمام این مراسم از کیت جدید باشگاه سپاهان جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتبال رونمایی شد.

همچنین به مناسب روز ملی درخت‌کاری، کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان تیم سپاهان در محوطه باغ فردوس چند رأس نهال کاشتند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول