اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اولویت ما، تقویت و حفظ ارکان انتخابات است

استاندار زنجان گفت: شهرداران و فرماندارن مکلفند در راستای اجرای قانون انتخابات شوراها از امروز نظارت جدی‌تری داشته باشند.

اولویت ما، تقویت و حفظ ارکان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار کرد: از 20 اسفند روند نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها آغاز می‌شود و هرکس ظرفیت و توان خدمت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارد به میدان بیاید که با حضور نخبگان و فرهیختگان شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

وی زمینه سازی برای حضور باشکوه، رعایت قانون در برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی شدن را از ارکان مهم برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: تمام دغدغه شهرداران و فرمانداران باید رعایت این ارکان اصلی باشد و هرکس در هر جایگاهی که باشد موظف است تا به قانون عمل نماید.

استاندار زنجان در ادامه کارگروه زیر بنایی، نیاز مبرم شهرستان خرم دره به مرکز درمانی و اختصاص زمین برای آن و همچنین ایجاد سایت اداری در این شهرستان را یادآور شد و افزود: زمین مورد نظر برای بیمارستان موقعیت خوبی دارد و باید در ایجاد فضای بیمارستانی، فضای سبز آن نیز مورد توجه قرار گیرد و فضای بیشتری برای محل بیمارستان اشغال نشود.

ایجاد دانشکده کشاورزی در شهرستان طارم با محوریت دانشگاه زنجان از دیگر موضوعات مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی استان بود که استاندار زنجان ضمن موافقت با این طرح گفت: ایجاد دانشکده کشاورزی در طارم به مثابه تبدیل شدن این منطقه به مرکز پژوهش و تحقیقات است و خدمت بزرگی برای توسعه علمی کشاورزی استان خواهد کرد. 

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول