اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سرقت ده‌ها سلاح اتوماتیک در فلسطین اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود 30 سلاح اتوماتیک از نوع «تاور» از یکی از میدان‌های تیر در فلسطین اشغالی دزیده شده است.

سرقت ده‌ها سلاح اتوماتیک در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای از دزدیده شدن حدود ۳۰ سلاح اتوماتیک از نوع تاور از میدان تیر شهر «اشدود»‌ در غرب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، در بیانیه یادشده اشاره شده است که شامگاه روز گذشته، عده‌ای با ورود غیرقانونی به یکی از میدان‌های تیر شهر اشدود اقدام به سرقت تسلیحات کرده‌اند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «رونین افنیئیل» فرمانده پلیس منطقه پس از ارزیابی وضعیت، یک یگان را مکلف به انجام تحقیق در این خصوص کرده است.

در ادامه بیانیه آمده است که بازپرسان کیفری و دیگر یگانهای منطقه برای دست‌یابی به اسلحه‌های دزدیده شده، شناسایی مظنونان و بازداشت آنها در حال تلاش هستند.

عرب۴۸ همچنین گزارش داد که جزئیات بیشتری در خصوص این سرقت اعلام نشده و ذکر جزئیات بیشتر در ارتباط با این تحقیقات ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در ماه ژانویه گذشته نیز منابع صهیونیستی از پایگاه نظامی «تسیئیلیم» در النقب (جنوب فلسطین اشغالی) ۹۳ هزار قبضه فشگ با قطر ۵.۵۶ دزدیده شده است.

طبق گزارش‌ها، افرادی که فشنگ‌های یادشده را دزیده بودند از نقص در نگهبانی پایگاه نظامی وابسته به نیروی زمینی رژیم صهیونیستی استفاده کرده بودند؛ پایگاهی که یکی از بزرگترین پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

گزارش منابع صهیونیستی حاکی از آن بود که افراد یادشده تنها در چند دقیقه توانسته بودند صدها صندوق پر از مهمات را دست‌کم در یک خودروی بزرگ بارگیری کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول