اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بستر «جشنواره مجازی نوروز 1400» در گلستان فعال شد

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از آغاز به کار جشنواره مجازی بهاره 1400 در استان خبر داد.

بستر «جشنواره مجازی نوروز 1400» در گلستان فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از سازمان صمت گلستان، احمد وطنی اظهار کرد: باعنایت به مشکلات و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری جشنواره فروش بهاره در سراسر استان گلستان و همچنین پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان  در نظر دارد؛ با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، مرکز امور اصناف و بازرگانان، اتاق اصناف گلستان  و اداره‌های  صنعت، معدن و تجارت سراسر استان اقدام به برگزاری «جشنواره مجازی نوروز 1400» از طریق سامانه «ای-صنوف» به نشانی e-sonoof.ir به منظور ایجاد امکان فروش اینترنتی علاوه بر فروش فیزیکی، برای واحدهای صنفی دارای پروانه کسب کند.

وی تصریح کرد: در سامانه مذکور به منظور تسهیل و تسریع اتصال واحدهای صنفی به فروشگاه‌های اینترنتی دارای سکوی فروش، علاوه بر امکان مقایسه و انتخاب سکوهای برتر اینترنتی جهت عرضه کالا، مزایا و تسهیلات متعددی توسط فروشگاه‌های اینترنتی از جمله ایجاد صفحه ویژه (Landing) جشنواره، تخفیف در کمیسیون عرضه اینترنتی کالا«20 تا 50 درصد»، دو حمل رایگان برای هر واحد صنفی جدید و...در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور اصناف و تشکلها سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: ثبت‌نام در سامانه مذکور برای واحدهای صنفی دارای پروانه کسب بر اساس کد ملی و شناسه صنفی و بصورت رایگان است.

وطنی افزود: پس از ثبت‌نام، برای هر یک از واحدهای صنفی صفحه اختصاصی ذیل دامنه e-sonoof.ir به منظور تبلیغ و معرفی واحد صنفی برای فروش غیرحضوری «تلفنی یا اینترنتی» ایجاد می‌شود.

به گفته وی؛ همچنین کارتابل ویژه‌ای نیز به منظور اعمال نظارت بر واحدهای صنفی عضو، در اختیار هر اتحادیه قرار می‌گیرد که علاوه بر تأیید واحدهای صنفی ذیربط، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، امکان غیرفعال کردن واحد صنفی متخلف در سامانه مذکور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول