اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن نوروز

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تأسیسات و ارفاقات حقوقی در روزهای پایانی سال برخوردار شوند.

ارفاقات حقوقی به زندانیان واجد شرایط به مناسبت فرا رسیدن نوروز

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس،‌ محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران همراه تعدادی از قضات محاکم و شعب مختلف اجرای احکام در اجرای طرح پایش قضائی در ندامتگاه ورامین حضور یافت و به پرونده‌های زندانیان رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از این ندامتگاه گفت: طی روزهای پایانی سال خانواده‌های این افراد چشم انتظار هستند و تلاش بر این است تا حد ممکن زندانیانی که واجد شرایط قانونی هستند از تأسیسات و ارفاقات حقوقی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم نهادهای اجتماعی بیش از گذشته به کمک مددجویان بیایند تا شاهد تکرار جرم و بازگشت آنان به ندامتگاه نباشیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا در حقیقت زندان را تبدیل به دانشگاه و آموزشگاه کنیم.

در این بازدید که سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران نیز حضور داشت در خصوص مددجویان ندامتگاه ورامین گفت: از زمان اجرای طرح پایش و با حضور و تلاش قضات، مسئولان و مددکاران این مرکز، تعداد ۱۹۲ نفر ضمن دریافت احکام تخفیفی و برخورداری از رأفت دستگاه قضائی، از این مرکز آزاد شده و به کانون خانواده بازگشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول