اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای جامعه مهندسی در یزد

بسیج مهندسی به همراه سازمان نظام مهندسی یزد به نیت 53 شهید جامعه مهندسی استان 500 سری بسته معیشتی خانوار تهیه و توزیع کردند.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای جامعه مهندسی در یزد

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، به دنبال برگزاری سلسله مانورهای کمک‌های مومنانه در استان و در چارچوب برگزاری رزمایش مواسات، ۵۰۰ سری بسته معیشتی به نیت ۵۳ شهید جامعه مهندسی یزد توسط سازمان نظام مهندسی استان و بسیج جامعه مهندس یزد تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اشاعه فرهنگ کمک و نوع‌دوستی برای خانواده‌های نیازمند از جمله اهداف انجام این مهم در استان بود و قرار است بسته معیشتی تهیه شده در بازه زمانی یک هفته بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شدند با رعایت کرامت افراد توزیع شود.

ارزش ریالی از بسته پنج میلیون و سیصد هزار ریال برآورد شده و اعتبار لازم در این خصوص با مشارکت سازمان نظام مهندسی و بسیج مهندسی استان یزد تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، در ابتدای شیوع ویروس کرونا افراد نیازمند شناسایی و محله‌های شهر یزد نیز دسته بندی شده و با مشارکت گروه‌های مختلف مردمی، خیران و نهادهای مختلف استان کمک‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ص
انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول