اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساخت شش هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: شش هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های 2 معلول به بالا در کشور ساخته می‌شود.

ساخت شش هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز این استان اظهار کرد: شش هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های 2 معلول به بالا در کشور ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام  روحانی‌نژاد با بیان اینکه انجمن خیران مسکن ساز وابسته به بنیاد مسکن است، اما هویت مستقلی دارد افزود: باید تلاش شود که این انجمن در استان موثر واقع شود.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت این بنیاد از خیران مسکن ساز گفت: امتیاز آب، برق، گاز، صدور پروانه و ارائه خدمات فنی، نظارت‌ها برای طرح های مسکن خیرساز رایگان است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست هم گفت: بنیاد مسکن امسال ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را برای محرومان در استان شروع کرده که سه هزار واحد آماده بهره برداری است.

 جنتی افزود: فردا عملیات اجرایی ساخت ۱۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های 2 معلولی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع امسال ۱۶۰ واحد برای این خانواده‌ها ( دو معلول به بالا) در کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد مسکن و خیران ساخته شده است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول