اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اوضاع قاراشمیش شهر!

وعده‌ها همیشه از معضلات مدیران شهری به‌شمار می‌آیند. اینکه بعضا تحمل وعده ندادن هم سخت می‌شود، باز به خاطر سوءمدیریتی است، چرا که مدیر موفق هرگز وعده‌ای نمی‌دهد که نتواند به آن عمل کند.

اوضاع قاراشمیش شهر!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وقتی به صورت سفارشی مدیر فلان مجموعه با قرارداد کار معین  در شهرداری تبریز پست می گیرد، اکنون شهرداری در حل موضوع بیمه چند مربی آموزشی فرهنگسرا در مانده است. حالا بماند که شورای شهر تبریز چقدر باید فشل باشد که شهردار منتخب آنها چقدر زرنگی کرده است این مشکل شهرداری را که یک معضل اجرایی است به نهادی پاس داده است که قرار است نظارت کند!

شهردار تبریز به تازگی از آغاز پروژه‌هایی صحبت به میان آورده است «مگا» نام دارد.

وی گفته است که ما تعدادی "مگا" پروژه نیز داریم که شاید مدت اجرای بعضی از آنها تا ۱۰ سال طول بکشد. ولی توضیح نداده است از بدو ورود ایشان تا احتمالا خروج از شهرداری تبریز، چند بار ایلی‌سوی محله طالقانی تبریز ریزش و منفجر شده است و تا این لحظه مرمت و بازسازی این کانال هدایت مسیل ادامه داشته و این تعلل چندین ساله حتی یک نوجوان بی‌گناه را به کام مرگ کشانده؛ "مگا" پروژه ۱۰ ساله در شهر تبریز فت و فراوان است که نیازی به کلنگ‌زنی‌های تبلیغاتی تازه نیست.

وعده‌ها همیشه از معضلات مدیران شهری به‌شمار می‌آیند. اینکه بعضا تحمل وعده ندادن هم سخت می‌شود باز به خاطر سوءمدیریتی است، چرا که مدیر موفق هرگز وعده‌ای نمی‌دهد که نتواند به آن عمل کند.

 چندی پیش، جناب شهردار بعد از رکود عمرانی شهر نسبت به دوره‌های قبل وعده‌ای داده است و آن اینکه بعد ایام دهه مبارکه فجر هر 10 روز یک افتتاح خواهیم داشت. این مدت خیلی وقت است که منقضی شده است و خبری نیست که نیست. 

 ‏افتضاح افتتاح مترو تبریز با خسارت یک رام یادمان نرفته است. شاید بهتر بود برخی‌ها هم وعده می‌دادند و همین که افتضاحی در هر ۱۰ روز نیست، خود افتتاحی میمون و مبارک است که البته تضمینی در تحقق این وعده هم موجود نیست. 

محرم محمدزاده، عضو شورای شهر به آسانی پرده از عدم ناکارآمدی شورای پنجم در نظارت برداشته است و با عنوان این مطلب در مورد پروژه میدان آذربایجان گفته است: مسوولیت تغییرات در نقشه اولیه مصوب پروژه میدان آذربایجان را هیچ‌کس بر عهده نگرفت و صورت جلسه‌ای پیدا نکردیم که چرا طرحی که مصوب شده است، الان این شده است.

معلوم نیست عضو شورا در شورای شهر تبریز قرار است، سئوال شهروندان را تکرار کند یا به موجب مسوولیت نظارتی آستین بالا بزند و علت مفقودی مصوبه را پیدا و به لحاظ فرم مسوولیت نظارتی خود در صورت عدم یافتن از شهروندان عذرخواهی کند.

ضمنا یادآور می‌شود، به‌خاطر خطر فرو رفتن در باتلاق این پروژه به موجبات نارضایتی شدید شهروندان صحبت از این پروژه  سومدیریت ها را بیشتر نشان می‌دهد و موجبات تبلیغات زودهنگام نمی‌تواند باشد و محل مناسبی برای بازی نیست. 

گویا شورای پنجم در حل معضلات میدان آذربایجان و دیگر میدان‌های نظارتی بر عملکرد مدیریت شهری به‌طوری ناکارآمد شده است که اعضا از  عملکرد خودشان شاکی شده و از هم علت را جویا می‌شوند!

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول