اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت لغو شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از لغو انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت خبر داد.

انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت  لغو شد

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: پس از برگزاری جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، جلسه‌ای در شورایعالی بورس برگزار شد.

وی افزود: ما طی جلسه عصر امروز کمیسیون با حضور دژپسند، به موضوع برگزاری انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت ورود کرده و معترض شدیم چرا که برگزاری این انتخابات مغایر با قانون تجارت بوده و شائبه استمرار تصدیگری دولت در اقتصاد از طریق سهام عدالت را افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه عنوان کرد: نهایتاً با ورود قاطعانه کمیسیون اقتصادی مجلس و اصرار بر لغو انتخابات مذکور نهایتاً در شورایعالی بورس تصمیم بر این شد که انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت لغو شود.

به گزارش فارس، قرار بود انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت 20 اسفندماه سال جاری برگزار شود که پیش‌تر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرده بود دولت حق ندارد که نمایندگان دولتی را از مجموعه وزارت اقتصاد در استان‌ها و معاونان اقتصادی استانداری‌ها را متولی تصمیم‌گیری بزرگترین بخش خصوصی و عمومی سهام عدالت قرار دهد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول