اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهرداری قزوین کمربندی نسیم شمال را ایمن کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه امروز متاسفانه شاهد دومین تصادف منجر به فوت در کمربندی نسیم شمال بودیم، از شهرداری قزوین می‌خواهیم که ایمن‌سازی لازم را در این مسیر انجام دهد.

شهرداری قزوین کمربندی نسیم شمال را ایمن کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در آخرین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اعمال طرح ترافیک ویژه نوروز در سطح محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز متاسفانه شاهد دومین تصادف منجر به فوت در کمربندی نسیم شمال بودیم، از شهرداری قزوین می‌خواهیم که ایمن‌سازی لازم را در این مسیر انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم نصب دوربین‌های کنترل سرعت در این محور مواصلاتی اضافه کرد: همچنین تقاطع کمربندی نسیم شمال برای ایمن‌سازی باید اصلاح هندسی شود تا دیگر شاهد تصادفات فوتی در این مسیر نباشیم.

 لزوم افزایش خودروهای گشت نامحسوس

معاون عمرانی استاندار قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش تیم‌های گشت نامحسوس پلیس راه و راهور در سطح استان گفت: اداره کل مدیریت بحران استان باید به مانند سال‌های قبل از طریق هماهنگی با ادارات و دستگاه‌های اجرایی 10 خودروی مناسب را در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی بگذارد تا کمبودی در حوزه گشت محسوس پلیس نداشته باشیم.

فرخزاد همچنین از پیشرفت 98 درصدی پل روگذر انبار نفت در نزدیکی ورودی قزوین خبر داد و افزود: از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌خواهیم که 3 میلیارد و 800 میلیون تومان تعهد مالی خود را برای اجرای توافق 3جانبه با شهرداری و راه و شهرسازی در مورد احداث این پل پرداخت کند. ضمن اینکه ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری هم باید علائم راهنمایی رانندگی لازم را روی این پل نصب کنند. 

وی همچنین با اشاره به افتتاح آزادراه غدیر در چند روز اخیر که افزایش ترافیک در اتوبان آبیک به قزوین را در پی داشته است، ادامه داد: با توجه به لزوم اجرای بخشنامه شورای عالی ترافیک کشور مبنی بر ایمن‌سازی پیرامون شهرها تا فاصله 30 کیلومتری باید احداث جاده مهرگان به قزوین تسریع شود تا بتوانیم ترافیک سنگین آزادراه آبیک-قزوین را مدیریت کرده و از حجم ترافیک و تصادفات در این محور بکاهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول