اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انتقاد آدامفی از مسئولان جهانی وزنه‌برداری؛ تعویق کنگره یعنی تعویق انتخابات

مدیر اجرایی سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در خصوص تعویق کنگره و انتخابات انتقاد کرد.

انتقاد آدامفی از مسئولان جهانی وزنه‌برداری؛ تعویق کنگره یعنی تعویق انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) باید انتخابات خود را قبل از بازی‌های المپیک توکیو انجام دهد، در غیر این صورت شانس حفظ جایگاه این رشته در برنامه المپیک آسیب می‌بیند.

این پیام واضحی است که آتیلا آدامفی مدیر اجرایی سابق فدراسیون جهانی و سایر نامزدها و فدراسیون‌های عضو که از نظر وی پشتیبانی می‌کنند، به رهبران IWF ارسال شده است.

آدامفی در نامه خود این سوال را مطرح کرد چرا با وجود اینکه IOC هیچ پاسخی به تعویق نداده اما کنگره قانون اساسی این فدراسیون به تعویق افتاده است. هرگونه تأخیر غیرضروری در برگزاری کنگره قانون اساسی تأثیر مهمی در تاریخ انتخابات خواهد داشت.

اشلی متکالف رئیس هیات اجرایی انگلیس در این باره گفت: یک بار دیگر به نظر می رسد که منافع شخصی عده‌ای برای اطمینان از اینکه آنها برای چند ماه دیگر در قدرت باقی بمانند، تصمیمی را به همراه داشته که خیلی هم راضی کننده نیست.

پیش از این کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص حذف فدراسیون وزنه برداری از بازی‌های المپیک هشدار داده بود.

آدامفی در نامه خود خطاب به مایک ایرانی رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، گفت: من بسیار تعجب کردم که فهمیدم کنگره قانون اساسی دوباره به تعویق افتاده است، با یک نتیجه واضح که انتخابات با تأخیر بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: لطفا منطق پشت این تصمیم را توضیح دهید چرا که من توجیه دیگری به جز به تعویق انداختن انتخابات تا بعد از بازی‌های المپیک نمی‌بینم. در هیچ جای نامه IOC درخواستی برای به تعویق انداختن قانون اساسی جدید وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول