اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رضایت اولیای دم و رهایی ۲ محکوم به قصاص از چوبه دار

معاون شورای حل اختلاف مازندران گفت: با پیگیری مستمر شعبه صلحی مستقر در زندان بهشهر و جلسات مکرر صلح و سازش، به دو جوان نادم، زندگی دوباره اهدا شد.

رضایت اولیای دم و رهایی ۲ محکوم به قصاص از چوبه دار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام سید خلیل اسماعیل‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نتیجه تلاش اعضا‌ی شورای حل اختلاف شهرستان بهشهر با رضایت اولیای دم، دو محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با رضایت اولیای دم، ۳۷ فقره سازش در پرونده‌های قصاص استان داشتیم بیان کرد: در یازده ماه گذشته، تلاش در جهت جلب  رضایت از اولیای دم پرونده‌های قصاص و تشکیل هسته‌های جهادی در دستور کار شورا‌های حل اختلاف قرار گرفته است که از ۳۷ فقره سازش در پرونده‌های قصاص ۳۲ فقره قطعی است‌.

اسماعیل نژاد تصریح کرد: شورا‌های حل اختلاف یک فرصت ارزشمند برای ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل اختلافات مردم است که در راستای منویات ریاست معظم قوه قضاییه و تاکیدات رئیس کل دادگستری استان تلاش کردیم از این ظرفیت در جهت صلح و سازش نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول