اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

لرستان امسال پذیرای مهمانان نوروزی نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امسال با توجه به این شرایط رسماً اعلام می‌کنیم پذیرای هیچ مهمانی در نوروز ۱۴۰۰ نخواهیم بود و هیچ‌گونه میزبانی نخواهیم داشت.

لرستان امسال پذیرای مهمانان نوروزی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی اظهار کرد: امسال با توجه به این شرایط رسماً اعلام می‌کنیم پذیرای هیچ مهمانی در نوروز ۱۴۰۰ نخواهیم بود و هیچ‌گونه میزبانی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد؛با توجه به سرعت و قدرت انتشار ویروس جهش‌یافته انگلیسی موضوع بسیار جدی دنبال می‌شود و اقداماتی از جمله کنترل ورودی‌های استان از سمت خوزستان صورت گرفته و با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی ۱۱ شهرستان خوزستان از ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک استان مذکور به لرستان جلوگیری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  از مردم خواست در روزهای پایانی سال از حضور در اجتماعات و ازدحام در مراکز خرید خودداری کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر این صورت علی‌رغم تدابیر، موج چهارم کرونا در پایان اسفندماه اجتناب‌ناپذیر است.

ثمینی بیان داشت: ضمن تقدیر از همکاری مردم از آنان درخواست داریم که در پنج‌شنبه پایانی سال از حضور در آرامستانها خودداری نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول