اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کمک‌رسانی آبشار عاطفه‌ها به زلزله‌زدگان سی‌سختی

مسؤول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های سی‌سخت از کمک‌رسانی این خیریه به زلزله‌زدگان خبر داد گفت: از اولین روز وقوع زلزله شهر سی‌سخت آبشار عاطفه‌ها با طبخ و توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم برای شهروندان شهر سی‌سخت فعالیت خود را آغاز کرد.

کمک‌رسانی آبشار عاطفه‌ها به زلزله‌زدگان سی‌سختی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، حسنی با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه آبشار عاطفه‌های سی‌سخت  اظهار کرد: آبشار عاطفه‌های سی سخت در راستای کمک به نیازمندان در راستای اهداف عالیه خیرخواهانه و به منظور فقرزدایی افراد محروم در این شهر تاسیس شد. 

مسؤول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های سی‌سخت گفت:  توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی و  پخت و توزیع غذای گرم و دلجویی از زلزله‌زدگان و امدادرسانی به مردم آسیب‌دیدگان سی سخت از برنامه‌های خیریه آبشار عاطفه‌ها از ابتدای وقوع زلزله در این شهر است.

وی گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های سی سخت با همکاری شعب یاسوج،پاتاوه و مارگون همانند دیگر خیرین از روز اول زلزله در کنار مردم شهر زلزله زده سی‌سخت بودند و خواهند بود.

 مسؤول آبشار عاطفه‌های شهر سی‌سخت گفت: از اولین روز وقوع زلزله شهر سی‌سخت آبشار عاطفه‌ها با طبخ روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم برای شهروندان شهر سی‌سخت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: به دلیل شدت خسارات وارده شده به بسیاری از منازل شهر سی‌سخت بر خود لازم دانستیم که مردم شهر زلزله زده سی سخت را حمایت کنیم پس تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون تومان انواع وسایل گرمایشی، پتو، مواد غذایی و بهداشتی آماده بسته بندی کردیم که از امروز در بین خانواده‌های آسیب دیده توزیع می‌کنیم.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول