اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آغاز اولین دوره عمومی توانمندسازی عمرانی گروه‌های جهادی

دبیر کارگروه عمرانی معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی با اشاره به آغاز اولین دوره عمومی توانمندسازی عمرانی گروه‌های جهادی با عنوان دوره آموزشی «بنیان» گفت: این دوره برای بالا بردن سطح کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و توانمندسازی هرچه بیشتر گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

آغاز اولین دوره عمومی توانمندسازی عمرانی گروه‌های جهادی

سید امیرحسین میرمحمدصادقی دبیر کارگروه عمرانی معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اولین دوره عمومی توانمندسازی عمرانی گروه‌های جهادی با عنوان دوره آموزشی «بنیان» گفت: طبق تجارب چندین ساله برگزاری اردوهای جهادی در سراسر کشور و حضور اقشار مختلف با تخصص‌های غیر عمرانی در این اردوها و همچنین با توجه به زلزله‌خیز بودن اکثر مناطق کشور، تصمیم گرفتیم این دوره آموزشی را برای گروه‌های جهادی برگزار کنیم.

وی در رابطه با هدف برگزاری دوره آموزش عمرانی بنیان گفت: برای بالا بردن سطح کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و توانمندسازی هرچه بیشتر گروه‌های جهادی و با هدف یادگیری بیشترین نکات اجرایی و کارگاهیِ کاربردی در زمینه فعالیت‌های عمرانی اقدام به طراحی و تدوین دوره آموزشی بنیان کردیم.

دبیر کارگروه عمرانی معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی در ادامه گفت: نگاه ما به این دوره یک نگاه بلند مدت است به این معنا که تمامی کلاس‌ها و کارگاه‌ها به صورت ضبط شده منتشر می‌شوند.

وی در این راستا تصریح کرد: محتوای ضبط شده دوره عمرانی بنیان، برای اعضای گروه‌های جهادی یک منبع با قابلیت مراجعه متعدد و برای افرادی که در آینده ممکن است به عضویت گروه‌های جهادی در بیایند یک دوره کامل به شمار می‌رود.

میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه دوره بنیان جهت آموزش‌های جهادی عمرانی تالیف شده است، افزود: برای این دوره نام «بنیان» را انتخاب کردیم که به معنی ساخت و ساز است.

وی در ادامه گفت: تمامی تلاش ما در طول برگزاری این دوره تحقق این شعار بود که درکوتاه‌ترین زمان، مفیدترین مطالب را به مخاطبین محترم خود در سراسر کشور برسانیم.

دبیر دوره توانمندسازی جهادی بنیان در رابطه با نحوه تدوین این دوره آموزشی گفت: تمامی سر فصل‌های تدریس‌شده در این دوره طی جلسات متعدد با کارشناسان و متخصصین عمران و فعالین حوزه مسکن در سطح کشور و با توجه به نیازهای گروه‌های جهادی و فعالیت‌های آن‌ها در مناطق مختلف آب‌و‌هوایی و نیز مقررات ملی ساختمان، تدوین و تدریس شده است.

وی در پایان ضمن اشاره به رویکردهایی که برای دوره آموزش عمرانی بنیان در نظر گرفته شده است، گفت: این دوره در شانزده ساعت با دوازده سرفصل اصلی و هفتاد زیر فصل فرعی ضبط شده و به صورت رایگان در دسترس گروه‌های جهادی سراسر کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول