اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقاد تند رئیس شورای شهر از شهردار خرم‌آباد/ «شریفی» کجاست؟!

یکصد و سی‌و هفتمین جلسه شورای شهر در حالی برگزار شد که شهردار خرم‌آباد در این جلسه حضور نیافت و همین موضوع انتقاد تند رئیس شورا را به همراه داشت.

انتقاد تند رئیس شورای شهر از شهردار خرم‌آباد/ «شریفی» کجاست؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی و عادی شورای اسلامی شهر به ریاست رستم کوشکی و با حضور اکثریت اعضاء، تعدادی از مدیران شهری و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

در این جلسه که با دستور کار بررسی نامه‌های وارده به صحن شورا، بدون حضور شریفی مقدم شهردار خرم آباد برگزار شد، رستم کوشکی رئیس شورای شهر سخنان خود را با گلایه از عدم حضور شهردار در جلسات رسمی شورا آغاز کرد.

کوشکی گفت: شهردار شهر کجاست؟ برای چندمین بار است که محمد شریفی مقدم به خود اجازه نمی دهد در جلسات شورا حضور پیدا کند.

وی در ادامه بیان داشت: آقای شریفی مقدم چندین مرتبه است که به جلسات شورای شهر بی اعتنایی می‌کند، جلسات قبلی معاونت را میفرستاد امروز از آمدن معاونت هم خودداری کرده و به وی اجازه حضور نمی‌دهد؛ بی اعتنایی شهردار به شخص بنده نیست بلکه توهینی است به همه اعضای شورا و بویژه به مردم شهر؛ اولویت اول شهردار باید حضور در جلسات رسمی شورا باشد.

کوشکی همچنین به انحلال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری توسط محمد شریفی مقدم اشاره کرد و اظهار داشت: جدای از اینکه یک مرکز آموزشی و علمی بود حداقلش این است که یک برند برای شهرداری محسوب می‌شد وقتی که تعداد زیادی از دانشجویانش پرسنل شهرداری هستند و فراتر از این یک مرکز آموزشی ضمن خدمت است و قرار بود از ظرفیت اساتیدش برای طرح و برنامه های شورا و شهرداری استفاده شود. 

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: آقای شهردار می‌گوید که از پایتخت به ما دستور انحلال داده‌اند در صورتی که به استانداری مراجعه کرده‌ام و متن نامه معاونت وزیر بدین شرح نوشته شده است: جناب آقای خادمی استاندار محترم لرستان

سلام علیکم: 

با احترام ضمن ارسال تصویر نامه مورخ ۲ / ۱۲/ ۹۹ شهردار محترم خرم‌آباد به عنوان رئیس دانشگاه علمی کاربردی‌های استان لرستان مبنی بر استعلام انحلال مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم‌آباد با عنایت به مکاتبات متعدد مبنی بر عدم تغییر در وضعیت مراکز علمی کاربردی تحت پوشش شهرداری‌ها لطفا دستور فرمائید پیرامون موضوع بررسی و ترتیبی اتخاذ گردد مرکز مذکور بدون تغییر کماکان به فعالیت خود ادامه دهد و هرگونه تصمیم گیری در ارتباط با عدم فعالیت مراکز صرفا با نظر شخصی استاندار اقدام گردد. 

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دفاع جانانه ای از دانشجویان و خانواده‌های بی بضاعت آنان کرد: تعداد زیادی از دانشجویان در شورا تجمع کرده‌اند الان هم پشت درب‌های بسته شورا هستند و آمده‌اند که شما به عنوان نمایندگان مردم و بنده به عنوان نماینده شما تکلیف آنها را روشن کنیم که چرا دانشگاه بر اساس سلیقه یک فرد تعطیل شده است؟

دی گفت: بنده کار با عملکرد مثبت یا منفی دانشگاه ندارم ، تمام صحبت من این است که چرا بدون اجازه شورای اسلامی شهر و بدون هماهنگی این همه نامه نگاری به تهران انجام گرفته و بدون کوچکترین مشاوره‌ای با مردم که ما نمایندگانشان هستیم دانشگاه منحل شده، چرا دانشگاه پلمپ شده است؟

کوشکی به مشکلات نیروهای سی ان جی هم ورود کرد و پس از آن به تعطیلی سامانه ۱۳۷ شهرداری انتقادات شدیدی داشت: نیروهای سی ان جی را دریابید که به گفته خود ۴ ماه است حقوق نگرفته‌اند و بچه هایشان گرسنه هستند و بیمه آنها واریز نشده، باید یادآور شوم مردم بوسیله تماس با ۱۳۷ مشکلات شهر را بیان می کردند و در اسرع وقت مشکلات رفع می‌شد، چرا شهردار به جای تقویت سامانه ۱۳۷ آن را به تعطیلی کشانده؟ اگر این سامانه در نوروز گذشته وجود داشت این‌همه ساخت و ساز غیر مجاز در شهر بخصوص در فلک‌الدین اتفاق نمی‌افتاد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول