اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آنچه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گذشت

مشکلات 9 واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آنچه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه موانع تولید 9 واحد تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بیشتر وقت جلسه صرف پیگیری مشکلات واحدهای تولید آب معدنی شد که سرمایه‌گذاران گله‌های بسیاری از شرکت آب منطقه‌ای داشتند به طوری که رییس و مدیران حاضر در جلسه این شرکت را به تخلف در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید متهم کردند.

لازم به ذکر است یکی از طرح‌های گردشگری که قرار بود در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد، باید با حضور مدیر یا نماینده سازمان راه و شهرسازی پیگیری می‌شد که متاسفانه مدیر مربوطه در جلسه حضور پیدا نکرد و بررسی این طرح به جلسه بعدی موکول شد.

الله‌کرم نصیری در این جلسه گفت: رعایت قوانین و مقررات الزامی است اما در مواردی که قانون اجازه داده باید حمایت‌های جدی از سرمایه‌گذاران استان صورت پذیرد و از سنگ‌اندازی‌های بی‌مورد جلوگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با این روندی که شرکت آب منطقه‌ای و بانک‌ها پیش گرفته‌اند هیچ فردی جرأت  سرمایه‌گذاری در استان را نخواهد داشت و باید هرچه سریع‌تر کمیته‌های کارشناسی برای رفع مشکلاتی که واحدهای تولیدی آب معدنی با شرکت آب منطقه‌ای دارند تشکیل شود.

وی انتقاد کرد: جلسات ستاد تسهیل از اهمیت بالایی در سال جهش تولید برخوردارند لذا همه مدیران باید در اجرای مصوبات و حضور به موقع در جلسات اهتمام ورزند و متخلفان به تخلفات اداری معرفی شوند.

 ادارات به جای حمایت از سرمایه‌گذاران هر کدام مشکلی بر مشکلات می‌افزایند

بهروز احمدی نیز در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه ادارات به جای حمایت از سرمایه‌گذاران هر کدام مشکلی بر مشکلات  آن‌ها می‌افزایند.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با این روشی که مدیران پیش گرفته‌اند نباید انتظار جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان را داشته باشیم.

در پایان جلسه نیز به دستور ریاست جلسه مقرر شد کمیته‌ای با حضور کارشناسان سازمان‌های نظارتی، سازمان صمت، سرمایه‌گذار، بانک توسعه تعاون و شرکت آب منطقه‌ای تشکیل شود تا مشکل ایجاد شده برای شرکت آب معدنی سالدران به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول