اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

به پویش اهدای خون به یاد میناوند و انصاریان بپیوندید/ 8 تا 25 اسفند اهدای خون را فراموش نکنیم

مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: پویشی سراسری به یاد دو ورزشکار نامدار کشورمان مهرداد میناوند و علی انصاریان از 8 تا 25 اسفند برپا شده که با اهدای خون یاد این دو ورزشکار کشورمان جاودانه خواهد شد.

به پویش اهدای خون به یاد میناوند و انصاریان بپیوندید/ 8 تا 25 اسفند اهدای خون را فراموش نکنیم

ایمان زارعی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: یکی از نگرانی‌ها برای اهدای خون، موضوع شیوع ویروس کرونا است که با اطمینان خاطر به مردم عزیز اعلام می‌کنیم که نهایت رعایت پروتکل‌ها برای صیانت از سلامت اهداکنندگان خون در مراکز انتقال خون در جریان است و بدون هیچ نگرانی می‌توانند خون اهدا کنند.

وی افزود: 2500 بیمار خاص در استان به طور مستمر و روزانه به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند و لذا تداوم روند اهدای خون در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بتوانیم به موقع به این بیماران عزیز، خدمت رسانی کنیم و خللی در این زمینه بوجود نیاید.

 

 


مدیرکل انتقال خون هرمزگان همچنین با بیان این که پویشی سراسری به یاد دو ورزشکار نامدار کشورمان، آقایان مهرداد میناوند و علی انصاریان از 8 تا 25 اسفند به منظور اهدای خون در جریان است تا ضمن مشارکت در این امر خیر، یاد و خاطره این دو ورزشکار فقید کشورمان نیز گرامی داشته شود و صواب این حرکت ارزشمند به روح این دو عزیز نیز نثار شود.

 

 

دکتر زارعی اضافه کرد: آن دسته از عزیزانی که به بیماری کرونا ابتلا داشته و 28 روز از بهبود آنها گذشته می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال خون و اعلام بهبودی نسبت به اهدای پلاسما اقدام کنند که می‌توان با تزریق آن به بیماران بدحال کرونایی با تشخیص پزشکان و کادر سلامت، موجب بهبودی آنان شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول