اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من|علی اصغرپور: تجهیز اینترنت در روستاهای کوهستانی با موافقت فناوری اطلاعات

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: روستاهای کوهستانی که درخواست اینترنت دارند باید ازطریق بخشدار و یا فرماندار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان مکاتبه کرده و بعد از انجام بازدید برای تجهیز اینترنت اقدام کنند.

فارس من|علی اصغرپور: تجهیز اینترنت در روستاهای کوهستانی با موافقت فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان‌ «درخواست اینترنت ایرانسل برای روستای چلاو مازندران» در  سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

رسول علی‌اصغرپور مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در گذشته باتوجه به بعد مسافت و جمعیت پایین در روستاهای کوهستانی بحث جی اس ام یا بی‌سیم روستایی در اختیار روستاییان قرار گرفت تا امکان مکالمه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام جی اس ام‌ها سال گذشته جمع‌آوری و به سایت‌های همراه اول تبدیل شد، افزود: این خط برای برقراری ارتباط پوشش عالی داشت و همچنین هزینه کاربران برابر با هزینه تلفن ثابت بوده اما از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا این خطوط درخواست اینترنت پرسرعت داشتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران هزینه راه‌اندازی اینترنت تریجی و یا فورجی برای هر سایت همراه اول و یا ایرانسل حدود سه میلیارد تومان است که باتوجه به بالا بودن اعتبار دولت ورود پیدا کرده است.

علی‌اصغرپور تصریح کرد: روستاهایی که در این زمینه درخواست دارند باید ازطریق بخشدار و یا فرماندار با مدیرکل فناوری اطلاعات استان مازندران مکاتبه کرده و بعد از انجام بازدید برای تجهیز اینترنت اقدام کنند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول