اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| استقرار تاسیسات مناسب برای سیستم دفع بهداشتی فاضلاب در نور

پس از بررسی‌های لازم، مشخص شدسیستم فعلی دفع فاضلاب این مجتمع ۳۰ خانواری جوابگویی لازم را ندارد و نیاز به استقرار تاسیسات مناسب برای سیستم دفع بهداشتی فاضلاب است که مراتب به اطلاع مدیریت مجتمع رسید و طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون مقدمات این کار در حال انجام است.

فارس من| استقرار تاسیسات مناسب برای سیستم دفع بهداشتی فاضلاب در نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان‌های «از تخلیه فاضلاب مجتمع الماس به کانال خیابان شقایق شهر جلوگیری شود» در  سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

براساس پاسخ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گلایه منتشر شده جمعی از ساکنان مجتمع گلایول در خیابان شقایق در شهر نور در استان مازندران در بخش فارس من خبرگزاری فارس با موضوع دفع غیر بهداشتی فاضلاب مجتمع مسکونی الماس اعلام شد؛ توضیحات مدیر  شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور ، کارشناسان بهداشت محیط  شهرستان نور این مجتمع را قبلا مورد بازدید و بازرسی قرار دادند و معضل دفع غیربهداشتی فاضلاب این مجتمع را با صدور اخطاریه لازم برای مدیریت این مجتمع و انجام مکاتبه با اداره محیط زیست شهرستان نور پیگیری کردند. 

 در نهایت در بازدید میدانی مشترکی که مدیریت شبکه بهداشت و درمان و دادستان شهرستان نور که در تاریخ پنجم دی ماه سال ۹۷ از این مجتمع داشتند مدیریت مجتمع به‌علت دفع غیر بهداشتی فاضلاب به دادگاه معرفی شد که پس از بررسی  پرونده و رسیدگی‌های انجام شده ، حکم قضایی مبنی بر رفع نقص صادر شد.

 در بازرسی مجددی که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸ توسط کارشناس بهداشت محیط منطقه و نماینده کلانتری ۱۱ پاسداران شهرستان نور از این محل انجام شد، مدیریت مجتمع نسبت به رفع این مشکل بهداشتی اقدامات اصلاحی اقدام کرده بود .

در بازدیدی که در اوایل ماه جاری کارشناس بهداشت محیط مرکز نور ۲ از این مجتمع به‌عمل آورد مجددا نشتی در سیستم دفع فاضلاب مشاهده شد و در نهایت پس از بررسی‌های لازم، کارشناسان مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور به این نتیجه رسیدند با توجه به بالا بودن سطح آب زیرزمینی در این منطقه ، سیستم فعلی دفع فاضلاب این مجتمع ۳۰ خانواری جوابگویی لازم را ندارد و نیاز به استقرار تاسیسات مناسب برای سیستم دفع بهداشتی فاضلاب است که مراتب به اطلاع مدیریت مجتمع مذبور رسید و طبق بررسی‌های انجام شده هم اکنون مقدمات این کار در حال انجام است.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول