اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ربیعی:بازی پایاپایی مقابل استقلال انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی پایاپایی را مقابل استقلال انجام دادیم و برای پیروزی وارد زمین شدیم اما بد زمانی گل خوردیم و در نهایت به تساوی رسیدیم.

ربیعی:بازی پایاپایی مقابل استقلال انجام دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت:به تیم استقلال و محمود فکری خسته نباشید می‌گویم. من در مورد آقای فکری باید بگویم که او پله پله کار کرده است و یادم است با استقلال جویبار برای اولین بار مقابل هم در لیگ دسته دوم به میدان رفتیم.  امیدوارم شرایط استقلال به شکلی باشد که با صبوری از این چالش ایجاد شده عبور کنند.

وی افزود: مقابل استقلال بازی پایاپایی انجام دادیم و از نظر من بازی امروز مورد پسند خیلی‌ها قرار گرفته است.امروز قسمتی از بازی در اختیار استقلال و قسمتی از بازی در اختیار ما بود اما بازیکنانم با تمام توان بازی کردند. هدف من کسب 3 امتیاز بود و اصلا برای مساوی به زمین نیامده بودیم.کم کم بازیکنان تیم من به سمتی می روند که در تفکرات من است و شخصیت تیم ما شکل گرفته است. در بازی امروز در بد زمانی گل خوردیم که و حتی فشارهایی وارد کردیم اما بازی در نهایت مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد:جا دارد به بازیکنان تیمم خسته نباشید بگویم و خوشبختانه با برنامه‌ریزی که از قبل داشتیم به سمتی می‌رویم که تیم را در لیگ برتر تثبیت کنیم و جایگاه قابل قبولی در سال اول داشته باشیم.در 15 دقیقه آخر بازی امروز خیلی موقعیت برای گلزنی داشتیم و دو موقعیت بسیار خوب را در نیمه دوم از دست دادیم و روی یک اتفاق فوتبالی گل تساوی را دریافت کردیم.در مجموع به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

ربیعی در خصوص صحبت‌های صمد مرفاوی مبنی بر اینکه داوران سیستم رادیویی نداشتند و توپ‌ جمع‌کن‌ها دیر توپ را به زمین می‌رساندند گفت: اگر دقت کرده باشید امروز به هیچ عنوان از طرف تیم و نیمکت ما کوچک‌ترین اعتراضی نشد. من شرایط تیم استقلال را می‌دانم و آنها اعتراضاتی داشتند اما در کل قضاوت رحیمی‌مقدم مشکلی نداشت چون بازی صحنه آنچنانی نداشت. داور بازی را کنترل کرد اما مثلا شاید ما هم در یک صحنه اعتراضی داشتیم و قائم اسلامی‌خواه چسبیده به محوطه جریمه خطایی را متحمل شد. اینکه داوران با هم از نظر رادیویی ارتباط داشتند یا نداشتند را نمی‌دانم و در مورد توپ جمع‌کن‌ها هم من اصلا توجهی نکردم این مسائل مربوط به قسمت برگزاری مسابقه می‌شود اما در قسمت فنی و استراتژی بازی کارمان خیلی خوب پیش رفت.

سرمربی تیم فوتبال مس با اشاره به روند نتایج این تیم از ابتدای فصل تا کنون گفت: این اثبات شده است وقتی تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید هارمونی خود را از دست بدهد چون 14‌ـ 13 بازیکن جدید جذب کردیم. هماهنگی این نفرات حداقل 5، 6 هفته زمان می‌برد تا بازیکن محیط را پیدا کند. ما در دو بازی بازنده شدیم ولی از هفته سوم به بعد شرایط‌مان را پیدا کردیم. ما در هفته سوم در اراک امتیاز بسیار با ارزشی گرفتیم و شما دیدید که آلومینیوم تا امروز در اراک به تیمی بازنده نبوده است. همه این‌ها را گفتم که بگویم تیم ما از هفته دوم به بعد ریتم خودش را پیدا کرد و از هفته پنجم روی غلطک افتاد.

وی ادامه داد: سعی کردم با بودجه‌ای که در اختیارمان بود با توجه به اینکه خیلی‌ها در ایران اصلا رفسنجان را نمی‌شناختند تیم خوبی را جمع کنیم وقتی تیمی برای اولین بار به لیگ برتر صعود می‌کند زمان می‌برد تا شخصیت خودش را پیدا کند اما امروز که با شما صحبت می‌کنم مس رفسنجان شخصیت خودش را پیدا کرده و جا دارد به باشگاه تبریک بگویم.

ربیعی خاطرنشان کرد: آقای زین‌الدینی یک پروژه تمدید قرارداد دیگر مقابل من گذاشته و ما هم در حال بررسی این موضوع و برنامه بلندمدت هستیم. اگر اختلاف نظرهای ما در راستای دورنمای مس که بیشتر به سخت‌افزار برمی‌گردد حل شود کار ما ادامه پیدا خواهد کرد من علاقه دارم استادیوم اینجا فوراً آماده شود و یا حداقل یک یا دو زمین تمرینی خوب داشته باشیم و در بحث اسکان و هتل باید خیلی سریع رشد کنیم. اگر این اتفاقات رخ دهد نقل و انتقالات را به آن سمت پیش می‌بریم اما فعلا محمدرضا سلیمانی را جذب کردیم و همچنین محمد امینی از فجر سپاسی به تیم ما اضافه شد. بقیه نقل و انتقالات از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌شود اما برنامه‌ریزی ما برای این فصل تثبیت تیم است و ادامه برنامه‌ها را در یک جلسه باشگاه به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

ربیعی خاطرنشان کرد:‌دوست داشتم بازی امروز را می‌بردیم و پیروزی امروز را به دو قشر تقدیم کنم اول به کارگران مجتمع مس سرچشمه که امواج خوبی از این دوستان به سمت ما می‌آید و دوم به مردم شهر رفسنجان که بسیار دوست‌داشتنی هستند و ابراز علاقه آنها به بنده بسیار زیاد است. امیدوارم در بازی‌های آینده پیروزی را به مردم خوب رفسنجان تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول