اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استمرار منع تردد به خوزستان از مرز لرستان/ پذیرش گردشگر نوروزی با بهبود وضعیت کرونایی

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه در محور جنوبی شهرستان اکیپی از راهنمایی و رانندگی ورود و خروج‌ها را کنترل می‌کند، گفت: افراد غیربومی تنها در صورت انجام کاری اضطراری آن هم با ارائه مستندات قادر به ورود هستند.

استمرار منع تردد به خوزستان از مرز لرستان/ پذیرش گردشگر نوروزی با بهبود وضعیت کرونایی

جعفر طولابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در شهرستان، اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده کرونا در خوزستان، منع تردد به سمت این استان بر اساس پلاک خودروها کنترل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس در مرزهای لرستان به خوزستان مستقر هستند، رفت‌وآمدها در آزادراه خرم‌زال کنترل و از ورود پلاک‌های غیربومی به استان خودداری می‌کنند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه در محور جنوبی شهرستان اکیپی از راهنمایی و رانندگی ورود و خروج‌ها را کنترل می‌کند، افزود: افراد غیربومی تنها در صورت انجام کاری اضطراری آن هم با ارائه مستندات قادر به ورود هستند.

طولابی بیان داشت: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح همچنان برقرار است، ضمن اینکه این محدودیت تا پایان سال برقرار بوده و با وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ممکن است پس از عید نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به اعمال برحی محدودیت‌ها برای ایام نوروز نیز گفت: به دلیل شیوع کرونا همانند سال‌های قبل قادر به پذیرش گسترده گردشگر و مهمان نخواهیم بود، بسته به شرایط وضعیت میزان گردشگر پیش‌بینی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول