اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| اکبری: گنبد اذیت‌مان کرد/ ناامید نشدیم و جنگیدیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: 3 بازی مقابل گنبد انجام دادیم که در هر سه مسابقه اذیت شدیم.

لیگ برتر والیبال| اکبری: گنبد اذیت‌مان کرد/ ناامید نشدیم و جنگیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل شهرداری گنبد در مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشگاه‌های کشور و صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که اینقدر خوب بازی کردند. به گنبدی‌ها تبریک می‌گویم بابت جنگندگی بالایی که داشتند. ما واقعاً از سه بازی مقابل گنبد اذیت شدیم.

وی ادامه داد: از شاگردانم تشکر می کنم که ناامید نشدند و خوب بازی کردند؛ حتی زمانی که عقب بودیم جنگیدیم و تلاش کردیم و خوشبختانه مزد تلاش‌مان را هم گرفتیم. این پیروزی را تبریک می‌گویم، اما امروز تمام شده و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در بازی اول با گنبد فیاضی را از دست دادیم، اما سایر شاگردانم تمام تلاش خود را کردند که بتوانند جای خالی فیاضی را پر کنند. امیدوارم در مرحله بعدی هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

اکبری درمورد رویارویی با هراز آمل در مرحله نیمه‌نهایی، خاطرنشان کرد: هراز تیم خیلی خوبی است. آنها بسیار جنگنده هستند. تمام تیم‌ها خوب هستند. ما امروز با تیم هفتم جدول بازی کردیم و همه دیدند که 50درصد شانس برای صعود داشتیم. تیم هراز هم برای صعود به نیمه‌نهای بسیار تلاش کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول