اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خرمزی: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود/آلومینیوم باید انسجام خود را حفظ کند

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود.

خرمزی: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود/آلومینیوم باید انسجام خود را حفظ کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، محمود خرمزی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران با بیان اینکه از رسول خطیبی بابت زحمات زیاد در نیم‌فصل اول و شاد کردن دل مردم اراک، تشکر می‌کنیم، آرزوی موفقیت در تیم خوب و مردمی تراکتور برای ایشان داریم. اظهار کرد: ما همین سیستم و راه را ادامه می‌دهیم و امیدواریم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. هرچند که نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد. یکسری از تیم‌ها برای قهرمانی و یکسری از تیم‌ها برای نیفتادن و تیم‌هایی هم در وسط جدول برای ماندن، می‌جنگند. کار سختی داریم و امیدواریم بتوانیم مثل نیم‌فصل اول با امتیازاتی که کسب می‌کنیم دل مردم را شاد کنیم.

وی افزود: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود. در این چند روزی که حضور دارم، همه با جان و دل در حال کار کردن هستند. بازیکنان باشخصیتی داریم که برای آینده خودشان تلاش می‌کنند. آینده روشنی دارند و قابل احترام هستند. با صلاحدید باشگاه بعد از این بازی اگر بخواهیم، بازیکنی اضافه می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک بیان کرد: به‌عنوان سرمربی موقت حضور دارم تا بتوانم خوبی‌های مردم اراک که در طول یکسال گذشته همیشه به من لطف داشتند را جبران کنم. تیم انسجام خود را باید حفظ کند. یک نفر بزرگتر بالای سر تیم باشد. من از چهار نفر کادر فنی از همه بزرگتر هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول