اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پاشازاده: برای بازی فردا بازیکن ندارم/ فردا شاید با فاجعه مواجه شویم

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: شرایط ما برای بازی فردا مقابل شهرخودرو مشهد خیلی سخت است و شاید یک فاجعه در بازی رخ دهد.

پاشازاده: برای بازی فردا بازیکن ندارم/ فردا شاید با فاجعه مواجه شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی پاشازاده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر شهرخودرو مشهد اظهار داشت: من اهل گلایه کردن و ناله نیستم، اما شرایط تیم بسیار سخت و اسفناک است. من برای این بازی با 5 بازیکن امید لیست 20 بازیکن داده بودم که به من گفتند تنها 12 بازیکن برای بازی فردا داریم و بقیه کارت‌شان صادر نشده است و از امیدها هم 2 نفر داریم و از این نفرات هم تعدادی می‌خواهند از تیم جدا شوند، تعدادی مصدوم بوده و یا خود را به مصدومیت زدند و با این شرایط سخت می‌خواهیم فردا به میدان رویم.

وی در مورد تاثیرات جدایی پیمان بابایی گفت: این بازیکن قبل از پیوستن من به ماشین‌سازی از تیم جدا شده بود و قطعا جدایی که به نوعی بهترین بازیکن و گلزن تیم است، به تیم لطمه خواهد زد.

بازیکن سابق تیم ملی ‌متذکر شد: زمانی که با تیم ماشین‌سازی به توافق رسیدم، قول‌هایی داده ‌شد که از تیم حمایت کنند. البته قرار نیست و توانایی هم نداریم که برای گرفتن بازیکنی 500 میلیون تومان رضایت‌نامه بدهیم. الان تیم‌هایی مانند نفت مسجدسلیمان، نساجی، ذوب آهن و سایپا که بالاتر از ما در جدول هستند در حال خرید بازیکن بوده و هزینه‌های خوبی را هم در این مورد کرده‌اند.

پاشازاده افزود: باشگاه ماشین‌سازی از این رقم‌ها برای جذب بازیکن ندارد و ما با 4 بازیکن صحبت کردیم که به خاطر من و تیم به ماشین‌سازی بیایند و جوانانی هستند که من نظر مثبتی به آنها دارم تا یک تیم شویم، اما متاسفانه هیات فوتبال استان قراردادهای این بازیکنان جوان را ثبت نمی‌کند.

وی در مورد اختلاف پیش آمده بین باشگاه ماشین‌سازی و هیات فوتبال استان تصریح کرد: نمی‌توانم از این اقدام هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی ایراد بگیرم. به هر حال آنها طلب‌کار هستند و به این جهت قرارداد را ثبت نمی‌کنند. از طرفی هم ما فردا بازی داریم و هیات فوتبال شهر این قرارداد بازیکنان ثبت را نمی‌کند. چه کار می‌توانیم بکنیم؟ این 4 بازیکن بدون دریافت ریالی حاضر شدند به تیم ماشین‌سازی بپیوندند و الان در ثبت قرارداد آنها به مشکل برخوردیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی ادامه داد: حتی من 3 بازیکن امید این باشگاه را آورده‌ام تا از سرمایه موجود در تیم استفاده کنم. آنها هم بازیکنان خوبی هستند اما نمی‌توانم از آنها استفاده کنم و این خیلی بد است. بی‌برنامه و بدون سازماندهی، نمی‌دانم چه باید بگویم. یکی از دستیاران  من گفت که می‌خواهیم با مشت و لگد به جنگ توپ و تفنگ برویم. این اصطلاحات دیگر قدیمی شده ولی عین واقعیت است.

سرمربی سابق تیم گسترش فولاد سهند گفت: برای بازی فردا بازیکن نداریم. به سرپرست تیم گفتم که کدام 20 بازیکن را به هتل بفرستم؟ اگر چند بازیکنی که کارت ندارند را بفرستم، مشکل‌شان تا فردا حل می‌شود؟ اگر نشد، چه‌کار کنم؟ هر جور حساب کنیم این شرایط به ضرر تیم ما است.

پاشازاده در پایان گفت: من مشکلات موجود را گردن هیات فوتبال نمی‌اندازم، آنها طلبی از باشگاه دارند و از سالیان گذشته هم طلب دارند.

این جزو وظایف من نیست و اگر هیات فوتبال قرارداد‌ها را ثبت کند به ما لطف کرده و به بدهی‌های قبلی اضافه خواهد شد و اگر قبول نکند، فکر می‌کنم فردا یک فاجعه در بازی خواهد شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول